امام جمعه کیش :خطر ارتجاع از اهداف و اصول انقلاب، انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند.

 حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب در جمع مردم آذربایجان شرقی گفت: مهمترین آسیب انقلاب ،ارتجاع است.
وی افزود: ارتجاع یعنی برگشت و اگر اهداف و اصول انقلاب، سست، متوقف و برگردانده شود،انقلاب اسلامی به خطر می افتد.
وی افزود: انقلاب های جهان از جمله انقلاب فرانسه، روسیه،کشورهای آمریکای لاتین و افریقایی در همان سال های ابتدایی از مسیر اولیه خود خارج شدند و این آفت بزرگی است.
امام جمعه کیش گفت: از 40 سال گذشته تا کنون انقلاب اسلامی نه تنها به دام ارتجاع و توقف نیفتاده بلکه سست هم نشده است، اما به فرموده رهبر معظم انقلاب این آسیب همچنان انقلاب را تهدید می کند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده اشرافی گری واتکا به نیروهای خارجی را از نشانه های ارتجاع برشمرد.
وی به نخبگان کشور، مردم و مسئولان یادآور شد حواسشان جمع باشد تا انقلاب در مسیر اصلی خود حرکت کند.
خطیب جمعه کیش دربخش دیگری از سخنان خود به اغتشاشات اخیر در خیابان پاسداران تهران اشاره کرد و گفت: شهادت پنج نفر از بسیجیان و خدمتگزاران ناجا و کشته نشدن حتی یک نفر از آشوب طلبان ، نشان از صبر و مدارای نظام دارد.
وی گفت:این تحرکات مشابه فتنه های گروهک داعش است و ملت ومسئولان آن را محکوم می کنند.
امام جمعه کیش از وزارت اطلاعات و کمیسیون امنیت ملی خواست هر چه زوتر سرنخ این آشوب ها را که به خارج از کشور می رسد ردیابی و عوامل ضد انقلاب را شناسایی و دستگیر کنند.
خطیب جمعه کیش خاطرنشان کرد: ما نمازگزاران جمعه و جماعت با محکوم کردن این حرکت غیر انسانی و حمایت از نیروهای انتظامی و مقامات قضایی خواستار مجازلات و به دار آویخته شدن عوامل ناآرامی های اخیر هستیم تا درس عبرتی برای دیگر آشوب طلبان باشد.
امام جمعه کیش در خطبه های نماز جمعه از جان باختن دهها نفر از هموطنان مان در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران یاسوج یاد کرد و با ابراز همدردی با خانواده های آنان از خداوند برای جان باختگان این حادثه دردناک طلب آمرزش کرد. حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده از مسئولان کیش خواست با برنامه ریزی مناسب و اصولی در آستانه سال نو ، سفرهای نوروزی به کیش را مدیریت کنند.

برچسب ها :