امام جمعه کیش: مردم باید کوچکترین نیازهای زندگی خود را با خرید کالای ایرانی تامین و برای رونق اقتصادی کشور همراه مسئولان، مشارکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن‌زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه در جزیره کیش با اشاره به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی خاطرنشان کرد: باید شیوه های مصرف کالای ایرانی و تولیدات داخلی بررسی گردد.
وی اظهار کرد: توجه مردم به خرید کالای ایرانی که از اصول بدیهی اقتصاد ملی است ، باعث گردش مالی و نیز افزایش ثروت ملی می‌شود.
حجت الاسلام حسن زاده ‌با اشاره به اینکه امروز نیاز کشور شغل و کار است افزود: حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی موجب پویایی مشاغل موجود و ایجاد فرصت های شغلی جدید می‌گردد.
امام جمعه کیش با اشاره به نقش مشارکت مردم در بهبود شرایط اقتصادی کشور تاکید کرد: حمایت از کالا و تولید ایرانی از طرفی موجب کاهش تورم و به تبع آن برداشته شدن فشارهای اقتصادی از زندگی اقشار کم درآمد می گردد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک ایام شعبانیه و ولادت امام حسین و حضرت ابوالفضل علیه السلام در این ماه مبارک افزود: این ایام که به نام روز پاسدار و جانبازان نام گذاری گردیده مایه فخر ایثارگران است.
وی همچنین سپاه را یک مجموعه موفق و ماندگار از نظام اسلامی و برآمده از تفکرات ناب انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: سپاه محصولی مبارک و مقدس از نظام اسلامی است که باعث افتخار این سرزمین است.
حجت الاسلام حسن زاده اظهار کرد: نام سپاه نماد تقوا، دینداری و ولایت پذیری است که رمز موفقیت این نهاد در گرو تبعیت از این ارزشهای اسلامی است.
امام جمعه کیش گفت: سپاه همواره و در طول دوران انقلاب اسلامی بر مدار و محور ولایت فقیه عمل نموده است.
وی افزود: مجموعه سپاه پاسداران کیش نیز در صیانت و پاسداری از حریم هوایی و دریایی این جزیره تاثیرات مثبتی را در حوزه امنیتی و فرهنگی این منطقه داشته است.
وی در ادامه سخنانش حمله اخیر کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه را محکوم کرد و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری این اقدام را یک جنایت جنگی دانستند، باید صاحبان این جنایت در دادگاه عدل الهی محاکمه شوند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.