امام جمعه کیش : ملت ایران قدردان سربازان گمنام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن‌زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه در جزیره کیش افزود: وزارت اطلاعات و مجموعه سربازان گمنام ، تلاش گسترده‌ای برای حفظ انسجام ملی ، اجتماعی و سیاسی کشور از خود نشان داده است.
وی اظهار کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند سربازان گمنام به معنای واقعی کلمه مصداق مومنین در قرآن هستند و این تعبیر جالب مهر تاییدی بر رفتار کردار و اعمال سربازان گمنام است.
وی گفت: رهبر انقلاب همچنین فرمودند که وزارت اطلاعات و سربازان گمنام این نهاد، تاکنون خالص و سالم باقی مانده اند که این نیز مهر تاییدی بر کارکرد این نهاد فداکار است.
وی افزود: شناسایی و کسب سرویس های اطلاعاتی و پنهانی دشمن، تامین امنیت جامعه و مبارزه با تروریسم از جمله اقداما های قابل تقدیر سربازان گمنام است.
وی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور مرهون تلاش همه نیروهای امنیتی انقلاب به ویژه سربازان گمنام است اضافه کرد: مقابله وزارت اطلاعات با فرقه های گمراه و انحرافی از دیگر اقدامات هایی است که اگر نبود جریان‌های انحرافی باعث زحمت برای انقلاب می‌شدند.
وی تاکید کرد: خدمات مسوولان و مجموعه کارکنان اداره اطلاعات در این جزیره قابل تقدیر می باشد چرا که یکی از اداراتی است که در راستای حوزه فرهنگی ، نهاد امامت جمعه را کمک فکری می‌کند.
وی همچنین با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و تبریک روز جوان افزود: جوانان ما باید بدانند که بهترین الگو برای این نسل حضرت علی اکبر علیه السلام است .
امام جمعه کیش تاکید کرد: جوانان ما باید با الگو قرار دادن آن امام جوان، راه سعادت دنیوی و اخروی را در دوران جوانی سالم دنبال کنند.
حسن زاده گفت: مسئولان و برنامه‌ریزان کشور نیز باید ظرفیت علمی و سرمایه انسانی نیروی جوان کشور را همواره مدنظر قرار دهند.
وی همچنین روز جهانی کار و کارگر را به این قشر زحمتکش به عنوان ارزشمندترین طبقه و سودمند ترین افراد جامعه تبریک گفت و افزود: امروز بسیاری از زیبایی‌های ظاهری جزیره مرهون تلاش شبانه روزی کارگران است.
وی گفت: در جزیره کیش نیاز به یک تشکل و کمیسیون کارگری احساس می‌شود تا اینکه بتواند خواسته ها و حقوقی را دنبال کند.
وی با تاکید بر اینکه مسکن از دیگر نیازهای اصلی کارگران جزیره می باشد، از مسوولان خواست به تامین مسکن کارگران و نیازهای بهداشتی و بیمه کارگران توجه لازم صورت گیرد.
امام جمعه کیش همچنین بر توجه مسئولان به پرداخت بموقع حقوق کارگران تاکید و اظهار کرد: در جزیره کیش چند کمپ فاخر کارگری وجود دارد که نیازمند بهسازی و ایجاد فضاهای فرهنگی، ورزشی، خدماتی و درمانی در شان این قشر تلاشگر است.
حسن زاده همچنین با تبریک روز معلم گفت: معلمان جزیره بی توقع کار و تلاش می‌کنند و فرزندان ما را آموزش می دهند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.