صدای پای ژن‌های خوب در مراکز مدیریتی حساس کیش به گوش می‌رسد.

به گزارش صبح کیش به نقل از پایگاه خبری کیشوند نیوز : شرکت مدیریت توسعه بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش این روزها دستخوش تغییراتی است که بیش از هر جایی جنبه سیاسی دارد تا فنی، و به نظر می‌رسد به حیاط خلوتی برای عده‌ای خاص تبدیل شده است.

هنوز چند هفته از انتصاب احمد درخشان به‌عنوان سرپرست جدید شرکت مدیریت توسعه بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش نمی‌گذرد که طبق اخبار رسیده در روزهای آتی باید جای خود را به جوان سفارشی‌ای بدهد که صرفاً جز همان نصب فامیلی حرف دیگری برای گفتن ندارد.
درخشان دارای مدرک دکترای حمل و نقل است و از افراد بومی، باتجربه و خوش‌نام در این حوزه محسوب می‌شود.‌
از مهمترین اهداف اصلی شرکت مدیریت توسعه بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش احداث، بهره برداری و نگهداری از زیرساخت‌های دریایی، بندری و فرودگاهی می باشد و بندر و فرودگاه کیش به‌عنوان ۲ دروازه مهم و استراتژیک جهت ورود کالا و مسافر محسوب می‌شوند، حال جوان کم سن و سالی باید مدیریت این دروازه‌های مهم و حساس جزیره کیش را بر عهده بگیرد که نه تخصص لازم را در این زمینه دارد و نه تجربه کافی برای اداره تخصصی در این حوزه را دارد، چه برسد که خدای ناکرده اتفاقی بیافتد و نیاز به مدیریت بحران باشد. و جای این سوال مطرح است که آیا دومین بندر تجاری استان هرمزگان، نیاز به تخصص در حوزه بندر را ندارد؟ آیا سومین فرودگاه کشور، نیاز به تصدی یک فرد کارآموخته ندارد؟
به نظر می‌رسد سازمان منطقه آزاد کیش تحت فشارهایی از بیرون و داخل قرار دارد که شایسته‌سالاری را به سیاسی کاری ترجیح می‌دهد و امیدواریم که مسئولان، آینده کیش را اولویت کار خود قرار دهند و این خواب بد تعبیر نگردد.

منبع : کیشوند نیوز

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.