روز قدس نماد قدرت و استقامت اسلام

فرمانده انتظامی ویژه کیش با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و با تاکید بر حضور باشکوه در راهپیمایی جمعه این هفته، روز قدس را نماد قدرت و استقامت اسلام برشمرد.
سرهنگ رحيم جهانبخش فرمانده انتظامي ويژه كيش در آستانه روز جهاني قدس با صدور بيانيه اي، بر حضور باشكوه در راهپيمايي اين روز تاكيد كرد.
در اين بيانيه آمده است:
زماني كه حضرت امام خمینی (ره)، اين‌ روز را روز مبارزه‌ با غده‌ سرطاني‌ اسرائيل‌ قرار داد، اين تصميم هوشيارانه و مدبرانه آن پير فرزانه هر روز در دل جوانان و دلسوختگان جهان اسلام پر رنگ تر و عميق تر درك مي شود و پيام همدلي و وحدت را براي همه جهانيان متبلور مي كند.
اينك‌ روز قدس‌، به‌ نماد قدرت‌ و استقامت‌ اسلامي‌ و عاملي‌ براي‌ انسجام‌ و اتحاد نظر مسلمانان‌ تبديل‌ شده‌ است‌ و همه‌ ساله‌ تظاهرات‌ با شكوه‌ اين‌ روز در اقصي‌ نقاط‌ عالم،‌ لرزه‌ بر اندام‌ ستمكاران‌ متجاوز و حاميان‌ مستكبر آنان‌ مي‌اندازد.
روز جهاني قدس، به عنوان ميراث و يادگار حضرت امام (ره)، آن‌ مجتهد مجاهد و رهبر متقي، روز بيداري امت اسلام، روز نمايش قدرت اسلام و روز تحقق آمال مسلمين جهان در رفع ظلم و ستم است و در اين روز دشمن صهيونيستي برخود خواهد لرزيد.
آنچه مسلمانان جهان در روز جهاني قدس فرياد مي زنند نداي عدالت خواهي تمامي ملل مظلوم جهان است، لذا تجمع روز جهاني قدس در سراسر دنيا، امروزه به عنوان نمادي براي يک عزم جهاني در جهت عدالت خواهي و آزادي طلبي ملتها تبديل شده است .
جنايات اخير رژيم صهيونيستي در غزه باعث شده تا مردم مسلمان مظلوم و ستمديده فلسطين امروز بيش از پيش به حمايت و پشتيباني ملت هاي مسلمان نيازمند باشند.
از آنجائي كه رژيم اشغالگر و متجاوز صهيونيستي در روزهاي اخير مردم مظلوم غزه را بي رحمانه به خاك و خون مي كشد، بايد با حضور در راهپيمايي روز قدس مشت محكمي بر دهان اسرائيل و حاميانشان زده و وحدت و يكپارچگي امت اسلامي را در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به اثبات برسانيم.
كاركنان ولايتمدار فرماندهي انتظامي، درياباني و پليس فرودگاه كيش به همراه خانواده هاي خود نيز در آستانه روز جهاني قدس، جنايت اشغالگران صهيونيست در غزه را محکوم کرده و يک بار ديگر با تجديد عهد و پيمان با آرمان‌هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) و با پيروي از رهبر معظم انقلاب اسلامي در روز جمعه، همگام با مردم خداجوي ايران اسلامي در راهپيمايي باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌هاي گره کرده شعار « مرگ بـر آمريکا و مرگ بـر اسرائيل و مرگ بر آل سعود خائن » سر داده و از آحاد مردم هميشه در صحنه و روزه‌دار جزيره زيباي كيش دعوت مي‌نمائيم با حضور قدرتمند خود در راهپيمائي روز جهاني قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالي آمريکا و رژيم غاصب صهيونيستي بياندازند و موجب دلگرمي و قوت قلب مبارزان فلسطيني و مردم غزه باشند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.