چه زيباست در ماه خدا، ماه خودسازي و تهذيب نفس براي وصول به قرب خدا و در حاليكه نفس ها تسبيح است و لحظه ها جويبار جاري احسان و رحمت و...

بسم رب الشهدا و الصدیقین ، چه زيباست در ماه خدا، ماه خودسازي و تهذيب نفس براي وصول به قرب خدا و در حاليكه نفس ها تسبيح است و لحظه ها جويبار جاري احسان و رحمت و مغفرت كردگار است خيل مردم روزه دار و مخلص چون سيلي خروشنده در خيابان هاي گرم و داغ شهر بر عليه صهيونيسم اشغالگر و استكبار خونخوار و ستمگر جهاني فرياد بزنند و آسمان شهر را از عطر انفاس حق طلبانه و رايحه همدردي و همنوايي با مستضعفين گرفتار و مظلوم عالم بويژه مسلمانان فلسطين معطر سازند. امروز آنچه كه بر تسليحات مدرن جهانخواران اثر مي كند و روند آينده جهان را بهم مي زند و پايه هاي حكومت واحد جهاني را بنيان مي نهد عشق و اخلاص و فرياد مردمي است كه بخدا توكل كرده اند و جز او را موثر نمي دانند و به فرمان امام و ولايت پاي در ميدان مي نهند و همدلي، همزباني و همدردي با مسلمين عالم را رقم مي زنند. روز قدس، روز اتحاد جبهه خدا پرستان براي مبارزه با استكبار و ستمگري است. مستكبريني كه چراغ حق و حقيقت را خاموش مي خواهند و اين آرزوئيست كه هيچگاه محقق نخواهد شد.


اينجانب به نمایندگی از مجموعه بسیج و سپاه از حضور باشكوه وگسترده مردم مؤمن ،بصیر و ولايتمدار جزيره كيش در حماسه روز قدس صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و سربلندی و توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.


سرگرد پاسدار ابراهيم خادمي زاده فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كيش

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.