جنگ اقتصادی، حربه جدید دشمن در جامعه

فرمانده انتظامي ويژه كيش در همايش اصناف و امنیت اقتصادی ،بزرگترین حربه دشمن در عصر حاضر را جنگ اقتصادی دانست.

سرهنگ رحیم جهانبخش در این همايش كه به مناسبت روز ملی اصناف برگزار شد گفت: بدون شك نقش اصناف و بازاريان در حيات و پويايي جامعه يك نقش بي بديل و غير قابل انكار است.
سرهنگ جهانبخش با تقدير از حضور معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش و اعضاي هيات مديره جامعه هتل داران و مديران هتل ها و مراكز اقامتي جزيره كيش خطاب به جامعه اصناف گفت: شما قشر فرهیخته ای هستید که در جبهه مقاومت اقتصادی حضور دارید.
وی افزود: اصناف به عنوان قشر مهم و تاثیرگذار جامعه بوده كه علاوه بر كاركردهاي اقتصادي و به گردش درآوردن موتور رو به جلو پيشرفت هاي اقتصادي، در رويدادهاي مهم تاريخ انقلاب اسلامي نيز نقش غرور آفرين داشته و حماسه هاي زيادي خلق كرده اند. 
فرمانده انتظامي ويژه كيش ادامه داد: تعامل و همدلي دو سويه بين اصناف و نيروي انتظامي مي تواند زمينه بسياري از ناهنجاري هاي اجتماعي را از بين برده و از وقوع جرائم جلوگيري كند. 
سرهنگ جهانبخش تصریح کرد:هدف اصلي نيروي انتظامي پيشگيري از وقوع جرم است و همکاري مردم و اصناف در اين راستا نقش ارزنده اي دارد و بدون شک هر سرمايه‌گذاري تا احساس امنيت نکند براي سرمايه‌گذاري وارد جزيره ما نخواهد شد.  
وی با تاکید بر اینکه کیش ظرفیت جذب گردشگر و جلوگیری از خروج ارز را دارد گفت: مجموعه نیروی انتظامی آمادگی حضور و همکاری در نشست های اندیشه ورزی و بهره مندی از نظرات افراد ذی نفوذ در جامعه بازاریان و اصناف در راستای اهداف این قشر را دارد.
سرهنگ جهانبخش هدف از برگزاری این همایش را تقدیر از تلاشگران اصناف جزیره یا سربازان جبهه اقتصادی که در حوزه های امنیت اقتصادی و اقتصادمقاومتی فعالیت داشتند عنوان کرد و گفت: ان شااله در سال جدید شاهد برگزاری نشست های تخصصی جامعه اصناف و ارائه برنامه یکساله در صنف و همسویی همه جوامع با یکدیگر به جهت تدوین و تدبیر راهبردی سالیانه اصناف در جزیره کیش شاهد باشیم.
گفتني است به مناسبت روز ملی اصناف همايش اصناف و امنیت اقتصادی، با حضور امام جمعه ، معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد، فرمانده انتظامي ويژه كيش،اعضاي هيات مديره جامعه بازاریان، مديران هتل ها و مراكز اقامتي جزيره كيش در محل سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار و در پايان از صنوف نمونه در اين مراسم تجليل به عمل آمد و نيز از تلاشهاي نيروي انتظامي در طول يك سال گذشته تقدیر شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.