آرامش اقتصادی مهمترین خواسته مردم است.

 امام جمعه کیش گفت: ایجاد آرامش اقتصادی برای مردم و بخش خصوصی مهمترین خواسته عمومی و وظیفه دولت در شرایط کنونی می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه در جزیره کیش با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در جمع اعضای هیات دولت مبنی بر ساماندهی اوضاع کشور به ویژه ساماندهی اقتصادی افزود: این نکات بسیار مهم و کلیدی و نقشه راه اقتصادی دولت باید قرار گیرد.
امام جمعه کیش اظهار داشت: دولت اگر می‌خواهد در حوزه اقتصادی با نقشه راه مدونی، توفیقی دست یابد، باید تذکرات رهبر انقلاب را محور برنامه‌های کاری خود قرار دهد.
حسن زاده تصریح کرد: رهبر انقلاب در جمع اعضای هیات دولت، تقویت بخش خصوصی، ضرورت برخورد قاطع با متخلفان، نشان دادن اقتدار در مقابل بیگانگان بویژه آمریکایی ها و جدی گرفتن سیاست های اقتصاد مقاومتی را مهمترین تکلیف پیش روی دولت عنوان کرد.
وی اظهار داشت: رهبر انقلاب تاکید کردند که برای خروج از مشکلات موجود اقتصادی کشور لازم است، دولتمردان باید یک نقشه راه باثباتی را تدوین و عملیاتی کند.
خطیب جمعه کیش گفت: اقتصاد ما همانند فرهنگ نیازمند یک نقشه راه باثباتی است و بدون مهندسی اقتصادی امکان ندارد یک اقتصاد سالم، شفاف و پویا داشته باشیم.
حسن زاده اضافه کرد: براساس توصیه رهبر انقلاب شرط دیگر خروج از وضع موجود، داشتن مسوولانی با روحیه قوی، شجاع با انگیزه و دارای عزم راسخ است که انتظار می رود رئیس جمهوری در ادامه کار از وزرای دارای این ویژگی ها بهره ببرد.
امام جمعه کیش در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت ولادت امام رضا علیه السلام گفت: امام رضا ولی نعمت معنوی، فکری و مادی ملت ایران است و به عنوان عالم آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم حفظ فرمایشات ایشان ضروری است.
حسن زاده اظهار داشت: جوانان ما نیز باید ویژگی ها و صفات امام رضا علیه‌السلام همچون تدبر و اندیشه در قرآن را سرلوحه دوران جوانی خود قرار دهند.
خطیب جمعه کیش در بخش دیگری با اشاره به هفته گرامیداشت حج گفت: ظرفیت های فردی ، اجتماعی، معنوی و سیاسی زیاد و برجسته ای در حج نهفته است.
حسن زاده اظهار داشت: حج می تواند انسان را از نظر معنوی و فردی به مقام بالا و نورانی برساند و بصیرت و شجاعت مهمترین رهاورد حج در عرصه فردی و سیاسی است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.