مسئولان درباره مسایل کشور انقلابی تر عمل کنند.

حجت الاسلام سید حسین شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه در کیش افزود: جامعه در شرایط کنونی با مشکلات اقتصادی مواجه است و مردم از مسوولان انتظار رفع مشکلات را دارند.
وی با بیان اینکه علمای کشور توقع اقدام عملی، انقلابی و شجاعانه با شرایط کنونی را از مسوولان دارند، گفت: نباید اجازه داد که عده ای فرصت طلب و زالو صفت اقتصادی شرایط زندگی مردم را به سختی بکشانند.
شاهچراغی اظهار داشت: مسوولان بویژه دستگاه قضایی باید با مراقبت و اقدام لازم نگذارند که کشور با وجود تحریم ها، درگیر مشکلات داخلی باشد.
خطیب موقت جمعه کیش گفت: مسوولان باور دارند که اگر مردم در برابر مشکلات اقتصادی صبوری به خرج می دهند به خاطر نجابت، بزرگواری و علاقه به اسلام و احترام به خون شهدا و ساحت رهبر معظم انقلاب است.
شاهچراغی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز حقوق بشر و کرامت انسانی تاکید کرد: حقوق بشر کنونی در جهان مغایر با نسخه و ارزشهای والای انسانی دین مبین اسلام است.
وی افزود: در بسیاری از نقاط دنیا حقوق بشر با روح آزادی، انسانیت، عدالت و حقوق اجتماعی یکسان افراد منافات دارد و در برخی نقاط همچنان نظام برده داری حاکم است.
خطیب جمعه کیش گفت: اسلام تنها دینی است که با تاکید بر ارزشهای انسانی همه جانبه برای جامعه بشری ، حقوقی یکسان قایل است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.