امام جمعه موقت کیش گفت: مردم از اوضاع اقتصادی گله‌مند هستند، اما همواره پای انقلاب، نظام و آرمان‌های شهدا ایستاده اند.

 حجت الاسلام والمسلمین سيد حسين شاهچراغ در خطبه های نماز جمعه با اشاره به مشكلات اقتصادی درکشور گفت: مسئولان وقتی مرتکب اشتباه می شوند باید از مردم عذرخواهی کنند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان هفته گذشته خود با اشاره به مخالفت برابر سیاست های برخی مسئولان از جمله مذاکره با امریکا ،باز هم برای وضع پیش آمده از مردم عذر خواهی کردند.
خطیب جمعه کیش این واکنش رهبری را نشانه تواضع و بزرگواری ایشان دانست و گفت: مسئولان باید به رهنمودهای رهبری توجه بیشتری داشته باشند و از منش و رفتار ایشان درس بگیرند.
وی با توجه به تذکرات رهبر معظم انقلاب خطاب به مردم ، مسئولان و رسانه ها گفت: مردم متحد باشند، مسئولان با مردم سخن بگویند و به ملت ایران اعتماد کنند و رسانه ها ناامیدی وناامنی اقتصادی و سیاسی را بین مردم ترویج نکنند.
حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغ با اشاره به سالروز کودتای 28 مرداد و نقش فتنه گری امریکا در این کودتا گفت: ملت ایران سالهاست شاهد شرارت ها و دشمنی امریکا است.
وی سالروز ورود آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی گرامیداشت و از این مردان سربلند تاریخ به عنوان سرمایه انقلاب یاد کرد و گفت: باید اصحاب قلم و هنر در خصوص منش و شخصیت رزمندگان و آزادگان غیور کشور مستندهای تاثیر گذار و ماندگار خلق کنند تا یاد و خاطره دلاوری های آنان همواره در بطن تاریخ جاودان باشد.
امام جمعه موقت کیش در فراز دیگری از خطبه ها در خصوص منزلت روز عرفه و زیارت امام حسین علیه السلام سخن گفت و نهضت عاشورا را ماندگار و عبرت انگیز برشمرد.
وی همچنین سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) را تسلیت گفت و از همه مردم خواست در مراسم بزرگداشت ائمه اطهار علیهم السلام گسترده و با معرفت حاضر شوند تا درس های فراوانی از زندگی بزرگان دینی بیاموزند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.