امام جمعه موقت جزیره کیش گفت: مسئولان برای برون رفت كشور ازمشکلات اقتصادي، سیاست‌های اقتصادی مبتنی برقوانین اسلام و قانون اساسی را اتخاذ کنند.

حجت الاسلام سيد حسين شاهچراغ در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت فرارسیدن 2 شهریور و آغاز هفته دولت گفت: براي مدیران، مسئولان،کارکنان و دست اندرکاران قوه مجریه و تمامی افرادی که در راه خدمت خالصانه به خلق خداوند تلاش می کنند آرزوی توفیق روز افزون دارم.
امام جمعه موقت كيش با بیان اینکه در شرایطی هفته دولت را آغاز می کنیم که بسیاری از اقشار مختلف جامعه با مشکلات اقتصادی دست به گریبان هستند و این مشکلات مردم را خسته وناراحت کرده است، افزود: آنچه امروز بیش ازپیش باید مورد توجه قرارگیرد این است که مسئولان موظفند با توجه به شرایط کنونی کشور سیاست های اقتصادی مبتنی برقوانین اسلام و قانون اساسی اتخاذ کنند.
حجت الاسلام شاهچراغ  اتخاذ سیاست های اقتصادی مبتنی برتفکرات لیبرالیستی ،تجمل گرایی و مبتنی براصالت سود و ربا را از مهم ترین آفت های سیاست های اقتصادی کشور برشمرد و بر لزوم اصلاح جدی در ساختار اقتصادی کشور تاکید کرد.
امام جمعه موقت کیش، افزود: باید دولتمردان تلاش کنند با ریل گذاری های مناسب ومبتنی بر قوانین اسلام وقانون اساسی این اقتصاد بیمار را به مسیر واقعی خود هدایت کنند.
وی با اشاره به اینکه ، مشکلات اقتصادی را بر گردن این وآن انداختن گره از مشکلات جامعه باز نخواهد كرد افزود: باید در این راه اشتباهات را پذیرفت، شجاعانه وارد میدان شد و شجاعانه اقدام کرد.
حجت الاسلام شاهچراغ در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن عید سعید خدیر خم اشاره کردو گفت:هجدهم ذی الحجه به تصریح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بزرگترین عید امت اسلام است.
وی با بیان اینکه موظف هستيم قدر و منزلت عید غدیرخم رابه خوبی شناسایی کرده و بشناسیم، گفت:خداوند متعال در آیه سه سوره مائده با چهار ویژگی ممتاز، روزی که کفر از دین شما ناامید شد، روزی که خداوند نعمت را بربندگان خود کامل کرد، روزی که دین شما کامل شد و من دین اسلام را برای شما پسندیدم از این روز نام برده است.
خطیب موقت جمعه کیش تبعیت از ولایت و رهبری حضرت علی (ع) را از مهم ترین اصول شیعيان عنوان کرد و افزود: اینکه ما تنها خود را شیعه امیرمومنان حضرت علی (ع) بدانیم کافی نیست و باید تلاش کنیم تمامی اعمال ما در راه رضایت امیر مومنان حضرت امام علی (ع) که همانا رضایت خداوند متعال است باشد.
امام جمعه موقت کیش فرارسیدن ولادت امام هادی (ع) را نيز به محبان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت تبریک و تهنیت گفت.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.