امام جمعه موقت کیش گفت: مسئولان نباید در زمان مسئولیت خود مردم را فراموش کنند.

امام جمعه موقت جزیره کیش در خطبه‌های نماز جمعه گفت: برخی از افراد با کوچکترین مسئولیتی که می‌گیرند خودشان را می‌بازند.
حجت الاسلام شاهچراغ  گفت: اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام همیشه مردم را به نتیجه اعمال دنیوی در روز قیامت آگاهی می دادند و انسان رستگار نباید آخرت خود را به دلیل دنیای زود گذر و فانی تباه کند.
وی  با گرامیداشت هفته دولت و سالگرد شهادت شهیدان باهنر و رجایی گفت: حضرت امام خمینی(ره) در مورد این دو بزرگوار می فرمود: من در زندگی شهید رجایی مطالعاتی داشتم و دیدم از زمانی که شهید رجایی دستفروش بود تا زمان ریاست جمهوری، هیچ تغییری نکرد، این جور نشد که وقتی آمد وزیر و رئیس جمهور شد و مسئولیت گرفت خودش را ببازد و تغییر کند و از مردم جدا شود.
خطیب موقت جمعه کیش با عنوان اینکه بعضی با کوچکترین مسئولیتی که می‌گیرند خودشان را می‌بازند، افزود: شهیدان رجایی و باهنر چنان خودشان را ساخته بودند که فریب نخورند و این درسی است که انسان باید از آنها یاد بگیرد.
حجت الاسلام شاهچراغ با اشاره به جنایات منافقان و ترورهای اوایل انقلاب گفت: منافقان ۱۷ هزار نفر از مردم کشورمان از هر قشری را به خاک و خون کشیده و به شهادت رساندند، این جنایتکاران با حمایت جنایتکاران غربی سخن از آزادی و حقوق بشر می‌زنند.
امام جمعه موقت جزیره کیش با اشاره به فرا رسیدن جشن عاطفه‌ها گفت: امیدواریم با تلاش و همت مردم مومن، فرزندان نیازمند این منطقه بتوانند مسیر تحصیلشان را ادامه دهند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.