امام جمعه جزیره کیش حادثه تروریستی در اهواز را سند رسوایی کاخ سفید برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با اشاره فرا رسیدن به سالروز تخریب حرمین عسکریین گفت: حقیقتاً روز تخریب حرمین امامین عسکریین روز عزای امت اسلامی بود.
امام جمعه کیش گفت: تخریب اماکن مقدس اسلامی راهبرد دشمنان برای تفرقه در جهان اسلام است.
وی گفت: اگر تکفیری ها در عراق دست به تخریب حرم ائمه زدند این یک مسئله فردی و گروهی نیست بلکه راهبردی است که دشمنان نقشه ای را طراحی کرده اند که بین جهان اسلام تفرقه ایجاد کنند.
امام جمعه کیش با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز گفت: این حادثه تروریستی جنایت بسیار بزرگی بود که گروهک تکفیری تروریستی انجام داد.
وی با اشاره به اینکه چرا شهر اهواز را برای این حادثه تروریستی انتخاب کردند، گفت: چون شهر اهواز یکی از نمادهای دفاع مقدس است و در تمام سالهای دفاع مقدس، شهر اهواز پر از جوانان بسیجی ، پایگاه ارتش ، سپاه و بسیجیان ایران اسلامی بود.
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در ادامه با یادآوری عملیات تروریستی گذشته گروهک های تکفیری گفت: 13 سال پیش ترویست ها در چند عملیات بمب گذاری چندین نقطه اهواز از جمله ادارات دولتی و چندین نقطه دیگر را نشانه گرفته بودند که 11 شهید و 85 زخمی برجای گذاشت.
امام جمعه کیش با اشاره به شهادت مردم دراین حوادث تروریستی گفت: تروریست ها در اطلاعیه های خود اعلام کردند مراکز نظامی را هدف قرار دادند اما آیا محمدطاها کودک چهارساله، ارتشی یا نظامی بود که اینگونه ادعا می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده حوادث تروریستی را سند رسوایی کاخ سفید برشمرد و گفت: این حادثه تروریستی یک قطعه از پازل جنگ ترکیبی آمریکا علیه جمهوری ایران اسلامی است.
وی افزود: جنگ ترکیبی همان جنگ همه جانبه‎ است که خط مقدمش تمام مردم ایران است.
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده تروریستها را پیاده نظام آمریکا برشمرد و گفت: حوادث تروریستی یک جنگ اقتصادی، سیاسی و امنیتی هستند تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.
امام جمعه کیش در ادامه گفت: همه مردم باید در مقابله با این جنگ به مانند یک بسیجی انقلابی عمل کنند چرا که دشمن در بعد اقتصادی جبهه های مختلفی را نشانه گرفته است؛ تحریم ها علیه ایران، تلاش برای جلوگیری از صادرات نفت و جنگ ارزی و پولی نشانه هایی از هجوم اقتصادی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: به فضل الهی و به کوری چشم دشمنان اتقلاب اسلامی، مردم ایران راه پر افتخار و با شرافت خود را ادامه خواهد داد و انشاءالله در جنگ اقتصادی به مانند جنگ نظامی که در آن پیروز شدیم، پیروز خواهیم شد.
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با اشاره به اوضاع اقتصادی جزیره کیش گفت: بعضی از کالاها در سرزمین اصلی با ارز دولتی به مردم عرضه می شود اما متاسفانه در جزیره کیش حتی کالاهای اساسی را باید با ارز آزاد خریداری کرد که برای قشر ضعیف این جزیره بسیار سخت و دشوار است.
 امام جمعه کیش گفت: از دولتمردان توقع داریم که کالاهای اساسی مردم  را با ارز دولتی برای جزیره کیش عرضه کنند و به مردم این جزیره توجه بیشتری نشان دهند.
امام جمعه کیش با اشاره به 7 مهر، روز آتش‎نشان و ایمنی، از تلاش های آتشنشانان در  جزیره کیش تقدیر کرد .

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.