امام جمعه کیش گفت: دستگیری سرشبکه آمد نیوز طی 40 روز گذشته دومین ضربه بزرگ حیثیتی بود که توسط فرزندان اطلاعاتی سپاه به دشمنان وارد شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کیش با توصیه به رعایت تقوای الهی به ویژه در حوزه خانواده اظهار داشت: امروز دشمنان نقطه مهمی از جامعه را که خانواده است برای ضربه زدن به اسلام و جامعه اسلامی درنظر گرفته اند که خانواده است.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال فروپاشیدن خانواده ها هستند افزود: تقوا موجب رشد معنوی خانواده ها شده و تقویت ایمان و اعتقاد را برای افراد خانواده در پی دارد.

خطیب جمعه کیش بد اخلاقی در خانواده را از موارد بی تقوایی برشمرد و افزود: برخی آقایان در خانواده بسیار سخت گیر هستند به گونه ای که افراد خانواده از آن ها گریزان هستند و وقتی از خانه بیرون می رود همسرش خوشحال می شود که این خطر بزرگی برای خانواده است و به تعبیر پیامبراکرم(ص) این افراد از بدترین مردم هستند.

وی با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی از کیشوندان دعوت کرد تا در راهپیمایی که به همین مناسبت در روز اربعین برگزار می شود با شکوه هر چه تمامتر حضور یابند.

دستگیری سرشبکه آمد نیوز ضربه بزرگ حیثیتی به دشمنان

امام جمعه کیش با اشاره به خبر شناسایی و دستگیری سرشبکه معاند آمدنیوز طی روزهای اخیر افزود: در 40 روز گذشته این دومین ضربه حیثیتی و سنگینی است که توسط فرزندان اطلاعاتی سپاه به دشمنان وارد شده است.

وی با بیان اینکه در ماه گذشته تیم تروریستی و ضد انقلابی که در تلاش برای ترور سردار سلیمانی بودند شناسایی و دستگیر شده اند تاکید کرد: تلاش های سربازان گمنام امام زمان و فرزندان اطلاعاتی سپاه کاری است در تقابل با شبکه های اطلاعاتی و امنیتی دستگاه های بزرگ و قدرتمند اطلاعات آمریکا، فرانسه و صهیونیسم.

حسن زاده با توصیه به بازگشت افراد فریب خورده ای که در دامن دشمنان افتاده اند به آغوش اسلام افزود: تا زمانی که در تور سربازان اطلاعات سپاه گرفتار نشده اید به خود آمده و به آغوش اسلام بازگردید که اگر بازنگردید سرنوشت سرشبکه آمد نیوز در انتظار شماست.

وی با تبریک هفته تربیت بدنی به ورزشکاران و ورزش دوستان افزود: کیش دارای زیرساخت های بسیار خوبی در حوزه ورزش است که می تواند به رشد و توسعه گردشگری با رعایت چارچوب های قوانین اسلامی در کیش کمک کند.

امام جمعه کیش با اشاره به اهمیت ورزش در آموزه های دینی تاکید کرد: با توجه به ارزشی که اسلام برای ورزش قائل شده است و با وجود زیرساخت های مناسب در جزیره می توان از این زیرساخت ها و استعدادهای جوانان در توسعه ورزش و گردشگری کیش قدم برداشت.

نقاط محرومی در لایه های جزیره است که قلب انسان را به درد می آورد

وی با اشاره به برخی نقاط محروم در جزیره کیش افزود: در بازدیدها از جزیره با برخی نقاط بسیار محروم در جزیره روبرو شدم که قلب انسان با دیدن آن ها به درد می آید و انسان فکر نمی کند که لایه هایی تا این اندازه محروم در جزیره کیش وجود داشته باشد.

خطیب جمعه کیش با توصیه به مسئولان برای توجه به این مناطق محروم در حوزه های مختلف خاطر نشان کرد: باید به این مناطق رسیدگی شده و ورزش نیز در این مناطق گسترش یابد.

وی همچنین با تسلیت سالروز رحلت آیت الله مهدوی کنی، سالروز شهادت آیت الله حاج مصطفی خمینی رحمت الله علیه خون این شهید بزرگوار را محرک و موتور حرکت انقلاب برشمرد.

نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام حسن زاده در مصلای کیش برگزار شد.

 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.