هدفم کسب مدال در بازی های آسیایی 2018 است/ امیدوارم اختلاف های ایجاد شده در دوومیدانی برطرف شود

علی خدیور ورزشکار مواد سرعت اهل جزیره کیش است که مدت یک سال از حضورش در ورزش دوومیدانی می گذرد. او که در همین مدت زمان کم حضور در این رشته ورزشی با عملکردش توانسته تعجب همه کارشناسان دوومیدانی را برانگیزد متولد سال 1368 است.

خدیور 100 متر را در 10.35 ثانیه و 200 متر را در 20.72 ثانیه طی کرده است که اهل فن می دانند این رکوردها با توجه به مدت زمان حضور او در دوومیدانی بسیار جالب توجه است.

خدیور افزود من مقداری دیر به این رشته ورزشی آمده ام اما خوشبختانه زمانی که تصمیم گرفتم با توجه به توانایی هایم و استعدادهایی که در خود دیدم وارد دوومیدانی شوم. با آقای فردین محمدزاده به عنوان مربی آشنا شدم نمی دانم ولی فکر می کنم اگر ایشان برای زندگی به کیش نیامده بودند و من با او آشنا نمی شدم شاید اصلا به پیشرفت هایی که تاکنون دست یافتم نمی رسیدم.البته جا دارد از آقای حسین جلالی رییس اسبق فدراسیون دوومیدانی و مسئول ورزش قهرمانی جزیره کیش نیز تشکر کنم که من را بسیار حمایت کرده اند. هدف من کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا 2017 و در نهایت بازی های آسیایی 2018 اندونزی می باشد که می دانم قطعا می توانم به این مهم دست یابم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره مشکلات به وجود آمده در دوومیدانی و اختلافات بین برخی از ملی پوشان و فدراسیون چیست گفت: به نظرم خواسته آنها زیاد نیست دوومیدانی بسیار رشته سخت و طاقت فرسایی است و کسی که می خواهد در دوومیدانی صاحب عنوان شود باید تمام امور دیگر زندگی را تعطیل کند و شبانه روز به تمرین بپردازد. چنین مبالغی در برخی از رشته های ورزشی دیگر جابجا می شود که ارقام پرداختی به دوومیدانی کاران با این همه زحمت یک هزارم آنها نیست همه می دانند ارزش کسب مدال در دوومیدانی بسیار بیشتر از خیلی از رشته های ورزشی دیگر است.

خدیور گفت: به هر حال امیدوارم اختلاف به وجود آمده که یک اختلاف داخلی است در درون خانواده دوومیدانی هرچه سریع تر حل شود و تیم ملی ما بتواند با همه ظرفیت و با بهترین وضعیت آمادگی برای افتخارآفرینی به سوی رقابت های قهرمانی آسیا 2017 رهسپار شود.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.