امروز جمعه و در سومین روز از رقابت های جهانی والیبال ساحلی (میکاکاپ) تیمی از آلمان در مقابل اوکراین به میدان رفت و با شکست حریف خود با نتیجه 2 بر صفر به مرحله یک چهارم نهایی رسید.
دیدار دیگر تیم آلمان با اتریش بود که در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی پلاژ آقایان به میزبانی کیش انجام گرفت ، در این دیدار نیز تیم آلمان موفق به شکست ساحلی بازان اتریش شد و به مرحله یک هشتم نهایی رسید.
تیم والیبال ساحلی روسیه نیز با شکست ساحلی بازان آلمان در سومین روز از دومین رقابت های تور جهانی والیبال ساحلی ( میکا کاپ) راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
در ادامه روز سوم این رقابت ها تیم فرانسه و روسیه به مصاف هم رفتند که تیم روسیه توانست با نتیجه 2 بر یک بر حریف خود غلبه کند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.
این سومین تیم والیبال ساحلی روسیه است که در این رقابت ها توانسته به مرحله بعدی راه یابد.
در ادامه این رقابت ها دو تیم بلژیک و آلمان در زمین شماره 2 به دیدار هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر به سود ساحلی بازان بلژیک پایان یافت و این تیم نیز به جمع 8 تیم نهایی پیوست .
با پایان یافتن 8 دیدار نخست مرحله یک هشتم نهایی، تیم‌های راه یافته به این مرحله با هم رقابت خواهند کرد تا 4 تیم نهایی مسابقات مشخص شوند.
با برگزاری هشت دیدار امروز راه یافتگان به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند.
ساحلی بازان استرالیا، لهستان، روسیه (سه تیم ) ، آلمان (2 تیم ) و بلژیک تیم های راه یافته به مرحله بعدی این رقابت ها هستند.
دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی (میکاکاپ) که از 27 بهمن آغاز شده فردا با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان می دهد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.