علی اصغر مونسان عصر شنبه در آئین اختتامیه دومین تور جهانی والیبال ساحلی کیش (میکا کاپ) با بیان اینکه رقابت های خوبی را پشت سرگذاشتیم افزود: تلاش های زیادی برای توسعه گردشگری ورزشی صورت گرفته است و هر ساله شاهد افزوده شدن یک موضوع تازه به بخش گردشگری جزیره کیش هستیم .
رئیس هیات مدیره سازمان منطقه ازاد کیش با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده والیبال ساحلی کیش عنوان سه ستاره را کسب کرد، یادآورشد: به دلیل رضایت فدراسیون جهانی تلاش داریم کیش را به عنوان منطقه ویژه والیبال ساحلی در خاورمیانه معرفی کنیم.
وی با اشاره به اینکه قولهای در این زمینه داده شده است افزود: به دنبال این هستیم که امتیازات ویژه ای از فدراسیون جهانی برای این موضوع دریافت کنیم.
مونسان در ادامه با ابراز امیدواری برای چهار ستاره شدن رقابت ها ساحلی بانوان در کیش اظهار کرد: مسئولان فدراسیون جهانی از روند برگزاری مسابقات در این جزیره بسیار راضی بودند.
وی تصریح کرد: قرار شد به دعوت فدراسیون جهانی در رقابت های تور جهانی والیبال که در خرداد ماه برگزار می شود حضور پیدا کنیم و تفاهم نامه هایی را در این راستا با رئیس فدراسیون جهانی والیبال به امضا برسانیم .
وی در پاسخ به این سئوال که آیا فضای لازم برای حضور بانوان کشورهای اسلامی برای حضور در رقابت های ساحلی بانوان در کیش وجود دارد ؟گفت: فضایی خوب و ساحل اختصاصی برای بانوان بهتر از آنچه که برای آقایان در نظر گرفته شده وجود دارد که ما به سرعت می توانیم آن را مجهز کنیم.
مونسان اظهار کرد : این امکان برای والیبال ساحلی بانوان وجود دارد و هیچ مشکلی برای رقابت های ساحلی آنها در فضای مناسب نداریم و زیر ساخت های آن مهیاست.
به گزارش ایرنا ، دومین تور جهانی والیبال ساحلی که از 27 بهمن ماه در جزیره کیش برگزار شده بود امروز با مشخص شدن تیم های برتر به کار خود پایان داد.
در این رقابت ها تیم روسیه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، لهستان در جایگاه دوم و تیم دیگری از روسیه بر سکوی سوم ایستاد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.