دیدار پایانی این رقابت ها امروز جمعه با حضور رئیس فدراسیون اسکواش، مدیران ورزشی کیش، داوران، مربیان و علاقه مندان به این رشته ورزشی در سالن اسکواش مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد.
در دیدار نهایی این رقابت‌ها که بین 'هنری لئونگ' از هنگ کنگ و ' طیب اسلم' پاکستانی برگزار شد ،اسکواش باز پاکستانی، با نتیجه 3 بر 2 در مقابل حریف خود به برتری دست یافت و قهرمان این دوره از رقابت ها شد.
سجاد زارعیان تنها نماینده ایران نیز عصر روز گذشته در مقابل 'طیب اسلم' از پاکستان بازی را با نتیجه‌ سه بر یک واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.
در دیدار نیمه نهایی دیگری که عصر پنجشنبه برگزار شد هنری لئونگ در مقابل کریس لو به پیروزی رسید و به مرحله نهایی راه یافت که در نهایت سجاد زارعیان از ایران و کریس لو به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند .
رقابت‌های بین‌المللی جایزه پنج هزار دلاری اسکواش 'جام خلیج فارس' که از 29 اردیبهشت ماه به میزبانی کیش برگزار شده بود امروز با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.
در این دوره از رقابت ها اسکواش بازانی از کشورهای ایران ،پاکستان، هنگ کنگ و عراق حضور داشتند .
در پایان این رقابت ها با اهدا مدال و لوح از ورزشکاران تقدیر شد .
وزیرجهان یوسف زیی سرداور ، مهدی مختاری ، پوریا عیسی پور ،قائنیان و خوبیاری کادر داوری و محسن غلام نژاد جاوید نظارت این رقابت را بر عهده داشتند.
جزیره کیش با حدود 91.5 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس در استان هرمزگان واقع شده است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.