فریدون معینی که برای حضور در کلاس دانش افزایی، مدیریت و برنامه ریزی دوره های مربیگری به جزیره کیش سفر کرده روز جمعه در پاسخ به سئوال ایرنا که تا چه اندازه از علم روز در آموزش مربیان استفاده می کنید ؟ افزود: از آنجا که تغییر نگرش از آموزش آغاز می شود باید تفکر و دید مربیان نیز تغییر کند.
وی اظهار کرد: با توجه به تغییرات و پیشرفت های حاصل دراین ورزش نیاز است که تربیت مربیان از حالت سنتی خارج شده و آموزش ها بر اساس دانش و علم روز باشد ،امروز فوتبال گسترده شده و کوچکترین مواردی در سرنوشت تیم اثر گذار است ما نیز برای پیشرفت باید در این مسیر حرکت کنیم .
معینی با تاکید بر اینکه مربیان هم باید مطالعات و دانش خود را افزایش دهند گفت : با توجه به استعدادهای موجود در بازیکنان و مربیان، فضا برای رسیدن آنها به مراحل بالاتر وجود دارد .
وی تصریح کرد : نباید خود را از یادگیری بی نیاز و جدا بدانیم حتی بزرگترین مربیان هم به یادگیری نیاز دارند.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در مورد آموزش تیم های پایه دراستان ها گفت : تحولی از 10 سال گذشته در بخش ورزش پایه در ایران آغاز وگامهای موثری برداشته شده است که امیدواریم در آینده نیز مسیر رو به رشدی را طی کند ، دنیا می داند که فردای فوتبال درتقویت ورزشکاران پایه است .
عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال،فوتبال را یکی از ورزش های مورد علاقه خانواده ها عنوان کرد و افزود : این رشته باید از پایه مورد توجه قرار گیرد.
کلاس یک روزه دانش افزایی، مدیریت و برنامه ریزی دوره های مربیگری فوتبال روز پنجشنبه با حضور مدرسانی از فدراسیون فوتبال ، رئیس و دبیر هیات فوتبال کیش ، جمعی ازمربیان ، کمک مربیان و استعداد یابان در سالن ابن سینای مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.