رئیس هیات فوتبال کیش عصر سه شنبه در حاشیه دیدار پایانی رقابت های چهارجانبه (نونهالان زیر 14 سال ) یادواره شهید مدافع حرم محسن حججی گفت:رقابت های چهارجانبه با هدف تقویت روحی و جسمی بازیکنان هر 2 ماه یک باردر جزیره کیش برگزار می شود.
محمود پازوکی افزود: تلاش می کنیم در این رقابت ها یک تیم نیز از خارج جزیره دعوت کنیم تا ضمن ایجاد انگیزه ،بازیکنان تجارب جدیدی نیز کسب کنند.
وی تصریح کرد : این رقابت ها که با عنوان یادواره شهید حججی برگزار شد به منظور زنده نگاه داشتن یاد شهدا و همچنین تشویق جوانان برای ادامه دادن راه آنان است .
در این رقابتها تیم استقلال کیش قهرمان شد، وحدت – صیادان به نائب قهرمانی دست یافت و نماینده جهرم و عرفان اقتدار نیز در رده های بعدی قرار گرفتند.
رئیس هیات فوتبال کیش در مورد جشنواره انتخابی تیم فوتبال و فوتسال زیر 14 سال نیز گفت: از میان بازیکنان شرکت کننده در این جشنواره 50 نفر انتخاب شدند که در نهایت 14 نفر در طی 3 روز آینده توسط مربیان برای معرفی به فدراسیون فوتبال انتخاب خواهند شد.
پازوکی گفت: این 14 نفر پس از معرفی 10 شهریور ماه به مشهد اعزام می شوند و در رقابت ها شرکت خواهند کرد .
وی در مورد منتخبان جشنواره فوتبال و فوتسال زیر 14 سال دختران نیز افزود : تعداد 14 نفر از این دختران هفته آینده به عنوان منتخب معرفی خواهند شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.