دسته: ورزشی
فرار استقلال از شکست مقابل منتخب جزیره کیش

دیدار دوستانه تیم‌های استقلال و منتخب کیش از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه المپیک در حالی برگزار شد که دو تیم به احترام قربانیان حادثه زلزله غرب کشور یک دقیقه سکوت کردند.تیم استقلال با ترکیب مهدی رحمتی، عظیم گوک، پادووانی، سهرابیان، حیدری، شجاعیان، یعقوب کریمی، محمدجواد محمدی، بهنام برزای و سجاد شهباززاده به مصاف منتخب کیش رفت.
برزای بعد از بازگشت به استقلال در این دیدار به میدان رفت .در نیمه دوم این دیدار حسن بیت‌سعید،فرشید باقری،مهدی قائدی و علی قربانی در ترکیب تیم استقلال قرار گرفتند.
در ابتدای نیمه اول داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام کرد که سجاد شهباززاده این ضربه پنالتی را خراب کرد تا بازی بدون گل در پایان این نیمه به اتمام برسد.
با شروع نیمه دوم استقلال بازی را در دست داشت اما در یک ضد حمله غافلگیر شد و مهاجم تیم منتخب کیش در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.ضربه پنالتی با شوت مهدی مناری زاده در دقیقه 77 وارد دروازه سیدمهدی رحمتی شد.
در ادامه حملات تیم استقلال روی دروازه حریف باعث شد تا عظیم گوک گل تساوی آبی پوشان را درست در دقیقه پایانی بازی 3+90 به ثمر برساند و استقلال با این گل از شکست در برابر نماینده جزیره کیش گریخت.
 تیم فوتبال استقلال تا چهارشنبه در جزیره کیش حضور خواهد داشت.
آبی پوشان پایتخت 29 آبان ماه در هفته دوازدهم لیگ برتر در مشهد به مصاف سیاه‌جامگان خواهند رفت.

برچسب ها :