شهروندان و گردشگران کیش پایان هفته پر نشاطی را با ورزشهای همگانی سپری نمودند.

همایش بزرگ ماهیگیری از ساعت 15 چهارشنبه 20 دی در اسکله دریابانی سفین برگزار شد . در این برنامه بیش از 120 نفر از علاقمندان در یک هوای مطبوع و بهاری به صید ماهی پرداختند و در پایان نیز 10 نفر از کسانی که موفق به صید ماهی شدند هدیه دریافت نمودند. 

همایش اسکیت و اسکوتر، دوچرخه و سه چرخه، برنامه مفرح دیگری بود که روز پنجشنبه 21 دی از ساعت 16 آغاز شد در این همایش نیز بیش از 160 نفراز کودکان به همراه خانواده خود شرکت نمودند و از محل هایپر مارکت تا اسکله تفریحی را با هر نوع وسیله چرخ دار طی نموده و پس از رسیدن به محل پایان نیز در بازی های کودکانه شرکت کردند و سپس تمامی کودکان شرکت کننده هدیه دریافت نمودند. 

همچنین، جشنواره بازی های بومی و محلی برنامه پایانی این هفته بود که با حضور کودکان و نوجوانان بومی جزیره و ساکنان و گردشگران کیش از ساعت 16 روز جمعه 22 دی در محل پایگاه ورزشهای همگانی برگزارشد و شرکت کنندکان در کنار ساحل زیبای خلیج فارس و هوای دلپذیر بهاری کیش به انجام بازی های سنتی و طناب کشی پرداختند  و ضمن آشنایی با بازی های محلی و بومی، لحظات شادی را تجربه نمودند. این برنامه با همکاری موسسه نور سفین و خانه بومیان برگزارشد. 

شایان ذکر است به همت هیات ورزشهای همگانی معاونت ورزش و تفریحات سالم، تلاش می شود پایان هفته ها با برگزاری برنامه های شاد و مفرح خانوادگی ضمن ترویج فرهنگ ورزش، لحظات مفرحی برای شهروندان و گردشگران ایجاد شود.

 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.