دسته: ورزشی

سومین و آخرین دوره مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران به میزبانی جزیره کیش آغاز شد و به مدت پنج روز پیگیری ادامه دارد.
در جدول مقدماتی این رقابت ها 32 تیم در دو مرحله به صورت حذفی به مصاف یکدیگر می روند تا بعد از 24 مسابقه هشت تیم برتر راهی جدول اصلی تور جهانی کیش شوند.
تیم های کشور مان هم با 5 تیم در جدول مقدماتی و سه تیم در جدول اصلی در این رقابت ها حضور دارند.
 در دیدار افتتاحیه این رقابت ها تیم های ایران 6 (محمدرضا شبیری – رسول خواجه) و اندونزی 2 (گیلانگ رمضان – دانانگسیاه پریبادی) در زمین اصلی مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ایران در این مسابقه با نتایج نزدیک و با امتیازهای 22 بر 20 و 21 بر 14 مغلوب اندونزی شد تا از دور رقابت ها کنار رود.
همچنین در دیگر دیدار همزمان تیم سوئیس یک (آدریان هایدریش – میرکو گرسون) و اوکراین دو (ولادیسلاو لمِلیانچیک – سرگئی پوپوف) به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده اوکراین دو بر صفر و با امتیازهای 21 بر 11 و 21 بر 17 به پیروزی رسید.
تیم روسیه یک (سرگئی گوربنکو – واسیلی ایوانوف) نیز در زمین شماره سه همزمان به مصاف لهستان سه (متئوش پاشکوفسکی – متئوش لایسیکوفسکی) رفت.
روس ها در این مسابقه در دو ست متوالی با امتیازهای 21 بر 13 و 21 بر 18 مغلوب لهستان شدند و از دور رقابت ها حذف شدند.
پاداش 100 هزار دلاری برای تیم های شرکت کننده در این رقابت ها در نظر گرفته شده است که به 32 تیم برتر و جدول اصلی مسابقات تعلق می‌گیرد.
بر این اساس به قهرمان تور جهانی سه ستاره کیش 11 هزار دلار پاداش تعلق می گیرد و به تیم های دوم تا چهارم نیز به ترتیب هشت هزار، شش هزار و چهار و هزار و 800 دلار جایزه داده می شود.
تیم های پنجم تا هشتم تور جهانی کیش هر کدام سه هزار و 800 دلار پاداش دریافت می کنند و تیم های نهم تا شانزدهم هر کدام دو هزار و 800 دلار جایزه می‌گیرند.
تیم های هفدهم تا سی و دوم جدول تور جهانی کیش نیز هر کدام دو هزار دلار پاداش دریافت خواهند کرد تا جمع جوایز تیم ها به 100 هزار دلار آمریکا برسد.
این رقابت ها همچنان در حال برگزاری است.

برچسب ها :