محمد عزیزی در خصوص امکان برگزاری برخی بازی‌های جام جهانی فوتبال 2022 قطر در کیش و سفر مقامات فیفا براي بررسی زیرساخت‌های ورزشی این جزیره گفت: این اقدام اگر عملی باشد، مورد تأیید است و می‌تواند برای کشور اعتبار جهانی و ورزشی به ارمغان بیاورد.
نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم‌های حاضر در جام جهانی 2022 قطر از 32 تیم به 48 تیم افزایش پیدا کرده، کشور قطر ظرفیت لازم برای میزبانی از این تعداد تیم را نخواهد داشت و ایران می‌تواند به عنوان کشور دوست و همسایه قطر کمک کند و جزیره کیش را برای اردوی تیم‌های حاضر در جام جهانی 2022 مهیا کند.
عزيزي گفت: وزارت ورزش باید بطور جد به این مسئله ورود و از تمام ظرفیت‌‌ها و امکانات موجود و  همچنین دیپلماسی ورزشی استفاده کند و فراکسیون ورزش این آمادگی را دارد تا وزارت ورزش را در این امر یاری کند.
عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جزیره کیش مورد مناسبی برای برگزاری اردو تیم‌های حاضر در جام جهانی 2022 قطر است و باید شرایط مناسب جهت تسهیل این امر فراهم شود و از ظرفیت‌های گردشگری و ورزشی جزیره کیش برای برگزاری این رویداد مهم به بهترين شكل بهره برداری کرد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.