جناب مستطاب شیخ یعقوب شمس ، امام جمعه و جماعت اهل سنت جزیره زیبای کیش در موسسه ورزش و تفریحات سالم حضور یافتند و با دکتر محمود افشاردوست دیدار و گفتگو نمودند .
حاج آقا شمس اظهار داشتند یکی از مسایلی که در چند سال اخیر رونق نداشته و میتواند مفید و مهم باشد بحث ورزش در جزیره کیش است و به این امر اشاره نمودند که با توجه به فضای ورزشی مناسب و امکانات موجود باید وضعیت بسیار بهتری در زمینه ورزش داشته باشیم .
وی در ادامه اظهار داشتند با رویکار آمدن دکتر انصاری لاری و با توجه به شناختی که از ایشان دارند امیدواری زیادی برای بهبود شرایط ایجاد شده است و تاکید فراوان ایشان در امر ورزش در کیش بوده .
بومیان جزیره در زمینه ورزش در سطح های ملی و بین المللی درخشیده اند و استعداد های زیادی هم در بین بومیان هست که باید پیدا و حمایت شوند که باعث افتخار آفرینی جزیره کیش و کشور عزیزمان ایران خواهد بود .
در ادامه این دیدار صمیمانه دکتر محمود افشاردوست ضمن خوش آمد گویی به امام جمعه اهل سنت کیش گفت تمامی زندگی من اعم از تحصیلات ، شغل و ... در زمینه ورزش بوده است .
افشاردوست ضمن گزارش از عملکرد موسسه از زمان حضور در کیش ، امکانات ورزشی کیش را از نظر فضای ورزشی بسیار مناسب و بالاتر از حد جهانی هست ولی برای استفاده از آن نیاز به برنامه ریزی کلان و بازسازی این فضا هستم .
 در ادامه افزود  در مسابقات آسیایی جاکارتا 6 ورزشکار  از جزیره کیش حضور داشتند که در رشته های اسکواش ، تیراندازی ، دو و میدانی بودند که در رشته دو و میدانی آقای علی خدیور از بومیان جزیره کیش حضور داشتند .
افشاردوست در ادامه سخنان گفت غفلت از ورزش های دریایی در این چند سال اخیر در کیش وجود داشته که برنامه های گسترده ای برای ورزش ها و تفریحات دریایی دارم ، از جمله جابجایی پلاژ و برنامه های آموزشی در زمینه پدل برد ها و ... اشاره کرد .

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.