به گزارش صبح کیش به نقل از پايگاه خبري پليس در راستاي طرح امنیت اجتماعی ماموران مبارزه با مواد مخدر کیش موفق به کشف 26 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و توقیف دو دستگاه خودرو و همچنین دستگیری 5 سوداگر مرگ در جزیره کیش شدند.

سرگرد فرامرزی رویس پلیس مبارزه با مواد مخدر کیش افزود: در پي اخبار و اطلاعات واصله مبني بر اينكه تعدادي از سوداگران مرگ، اقدام به خريد و فروش مواد مخدر در جزيره كيش را دارند، مراتب در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

سرگرد فرامرزي در تشريح اين خبر گفت: در اين عمليات، عناصر اصلي توزيع كننده مواد مخدر كه در حال جابجايي مواد با دو خودروي سواري بودند شناسايي و در يك اقدام ضربتي اين سوداگران مرگ به همراه بيش از 26 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك دستگير شدند.

سرگرد ميثم فرامرزي با توصيه به خانواده ها نسبت به مراقبت از فرزندان خود از آنان خواست، براي مقابله با اين بلاي خانمانسوز موارد مشکوک را سريعاً از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي ويژه كيش در پايان گفتگو مجددا تاكيد كرد كه ماموران اين فرماندهي با تلاش شبانه روزي اجازه نخواهند داد كه عده اي با توزيع و ورود موادمخدر به جزيره زيباي كيش فضاي پاك اين منطقه را آلوده سازند.

گفتني است، متهمان به همراه مواد مخدر مكشوفه جهت سير مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شدند

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.