دکتر فاطمه هاشمی رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات ورزشکاران تالاسمی در جزیره کیش گفت: امروز یکی از باشکوه ترین روزهای زندگی من است.

بیش از ۵۰۰ ورزشکار تالاسمی از ۳۰ استان کشور طی دو روز و در هفت رشته ورزشی در جزیره زیبای کیش با هم به رقابت پرداختند.

پس از اتمام مسابقات، مراسم اختتامیه با حضور بهرام افشارزاده مشاور ورزشی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش،     محمود افشاردوست مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش و خانم موسوی مدیر کل امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

دکتر مهین فرهادی زاد در ابتدای این مراسم از میزبانی دلپذیر آقایان افشارزاده و افشاردوست از ورزشکاران تالاسمی در منطقه آزاد کیش تشکر کرد و گفت: در روزهایی که اینجا بودیم حتی یک “نه” از کسی نشنیدیم و آنچه خواستیم تمام و کمال به لطف دوستان انجام شد. از روسای انجمن ها هم که صمیمانه در ۷ رشته ورزشی کنار ما بودند همچنین از مربیان، داوران و ورزشکاران کمال تشکر را دارم و به همه خداقوت می گویم.

دکتر فاطمه هاشمی امروز را یکی از روزهای باشکوه زندگی خود عنوان کرد و ادامه داد: روزی که کار را در این فدراسیون شروع کردیم شاید کسی فکر نمی کرد مسابقات تالاسمی با بیش از ۵۰۰ ورزشکار برگزار شود ولی ما به مسیر ایمان داشتیم. این اتفاق میسر نبود بجز با تلاش شبانه روزی همکارانم در فدراسیون و تمام هیات های استانی که جا دارد از آنان تشکر ویژه کنم. هدف ما اینجا ورزش قهرمانی و مدال نیست بلکه توسعه ورزش همگانی بین بیماران خاص است که علم ثابت کرده ورزش باعث افزایش امید به زندگی و طول عمر در همه افراد جامعه می شود. امیدوارم سال بعد مسابقات با حضور عده بیشتری برگزار شود که هدف اصلی ما در واقع همین است.

در پایان این مراسم، لوح تقدیر و مدال های نفرات برتر در رشته های ورزشی مختلف توسط ریاست فدراسیون و سایر مسئولین اهدا شد و ورزشکاران برتر با شور و حرارت خاصی توسط حضار تشویق شدند. پس از محاسبه مجموع امتیازات در تمامی رشته ها استان های کرمان، اصفهان و اردبیل در بخش بانوان و استان های اصفهان، خوزستان و مازندران در بخش آقایان صاحب رتبه های اول تا سوم تیمی شدند و کاپ های خود را دریافت کردند.

لازم به ذکر است این مسابقات در دو بخش بالای ۳۰ و زیر ۳۰ سال مردان و زنان در ۷ رشته ورزشی بدمینتون، دارت، شنا، شطرنج، تنیس روی میز، تیراندازی و پتانک برگزار شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.