دسته: ورزشی

به گزارش صبح کیش، به نقل از خبرگزاری مهر ملی پوشان نوجوان بسکتبالیست ایران جهت برگزاری اردوی آماده سازی به جزیره کیش عزیمت می کنند.این اردو زیر نظر مربیان مجرب از روز شنبه 26 آبان ماه لغایت شنبه 3 آذر ماه در سالن چندمنظوره المپیک برگزار می شود.

تیم ملی بسکتبال در ادامه دیدارهای انتخابی برای کسب سهمیه جام جهانی ۲۰۱۹ چین باید به مصاف استرالیا و فیلیپین برود. این دو دیدار در چارچوب پنجره پنجم مسابقات انتخابی برگزار می شود. 

برای حضور در این پنجره از مسابقات، تیم ملی بسکتبال بعد از اتمام دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر وارد اردوی آماده سازی می شود. دیدارهای این هفته از رقابت های لیگ برتر پنج شنبه ۲۴ آبان ماه برگزار می شود. اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال نیز از شنبه ۲۶ آبانماه آغازخواهد شد. 

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال هنوز معرفی نشده اند اما پیش از این فهرست ابتدایی این تیم برای این مرحله از رقابت ها به فیبا اعلام شده است. کادر فنی تیم ملی بسکتبال نیز با لحاظ کردن فهرست اولیه اعلام شده، ترکیب اردونشینان را برای دو دیدار پیش رو مشخص خواهد کرد. 

تیم ملی بسکتبال در چارچوب پنجره پنجم رقابت های انتخابی جام جهانی ۹ آذرماه برای برگزاری دیدار رفت به مصاف استرالیا می رود و ۱۲ آذرماه نیز در مانیل دیدار برگشت برابر فیلیپین را برگزار می کند. 

تیم ملی بسکتبال تا به امروز ۸ دیدار خود در مسابقات انتخابی جام جهانی را برگزار کرده و طی آن موفق به کسب ۶ پیروزی شده ضمن اینکه نتیجه دو دیدار برابر عراق و ژاپن را هم واگذار کرده است. 

برچسب ها :