تیم فوتبال هفت نفره ایران با پیروزی مقابل استرالیا مقتدرانه به مقام قهرمانی مسابقات آسیا-اقیانوسیه دست یافت.

در دومین دیدار از روز ششم (پایانی) رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا- اقیانوسیه در جزیره کیش، از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه تیم‌های ایران و استرالیا برابر هم به میدان رفتند که در پایان تیم ایران، با نتیجه ۷ بر صفر به برتری رسید.

در این دیدار که در ورزشگاه المپیک کیش و با قضاوت اکمل جان رحیم اف از ازبکستان و با کمک های حسن یوسفی و مهدی صناعی برگزار شد برای ایران عبدالرضاکریمی زاده، عباس ترابی(۲گل)، رسول آتش‌ افروز(۳ گل) و فرزاد مهری گلزنی کردند.

و در بازی رده بندی تیم اردن با برتری مقابل تایلند به مقام سوم این دوره ار رقابتها دست یافت.

طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، عبدالرضا کریمی زاده مهاجم ۳۷ ساله و فرصت طلب ایران با ۱۳ گل زده عنوان بهترین گلزن را از آن خود کرد و صاحب کفش طلا شد. در بخش بهترین بازیکن محمد دیابات از اردن و بهترین دروازبان کریستوفر یارای از استرالیا انتخاب شدند که در پایان مسابقات مورد تقدیر قرار گرفتند و به ترتیب صاحب توپ طلا و دستکش طلایی شدند.

رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا – اقیانوسیه از روز شنبه به میزبانی جزیره کیش آغاز شد و با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید. در پایان این مسابقات و طبق اعلام تام لانگن مدیر برگزاری مسابقات جهانی ، دو تیم نخست این مسابقات ایران (قهرمان) و استرالیا (نایب قهرمان) جواز حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا را کسب کردند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.