دسته: ورزشی

شامگاه روز سه شنبه یک دوره مسابقات تنیس روی میز به مناسبت روز خبرنگار و به همت هیات تنیس روی میز موسسه ورزش و تفریحات سالم برگزار شد که در این دوره از مسابقات مارال شیرین خواه با گذشتن از سد تمامی حریفان بر سکوی نخست ایستاد.

بنابراین گزارش، خانم ها مارال شیرین خواه از پایگاه خبری صبح کیش، نوشین معصومی و رویا ملکیان از روزنامه اقتصاد کیش، نسرین فائق از خبرگزاری ایسنا، مریم اکبرپور از روزنامه بشارت کیش و ماهنامه پژواک کیش، فاطمه یاقوتی از خبرگزاری صدا و سیما و روزنامه اخبار کیش، شیدا پوریوسف و زیبا حسین زاده از روزنامه های همشهری و خبرگزاری فیدار در این دروه از مسابقات به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در این دوره از مسابقات که با حضور 8 شرکت کننده از روزنامه ها و خبرگزاری های جزیره کیش و با انجام 16 بازی برگزار شد پس از مارال شیرین خواه که برسکوی اول ایستاد، رویا ملکیان حائز مقام دوم شد و  جایگاه سوم به طور مشترک به فاطمه یاقوتی و نوشین معصومی رسید.

مسابقات تنیس روی میز به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار به همت هیات تنیس موسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش در دو بخش بانوان و آقایان برنامه ریزی شده است که مسابقات بانوان روز سه شنبه 22 مرداد 98 در سالن تنیس روی میز موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش برگزار شد.

در همین راستا مسابقات آقایان در روز چهارشنبه 23 مرداد 98 در سالن تنیس روی میز موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با حضور نمایندگانی از روزنامه ها و خبرگزاری های جزیره کیش ساعت 18 برگزار می شود.

برچسب ها :