دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد و دکتر امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش جزیره کیش، روز پنجشنبه با حضور در محل اردوی تیم ملی پاراتیراندازی ایران، در جریان آخرین وضعیت آماده سازی این تیم برای حضور در بازیهای پارالمپیک قرار گرفتند.

دکتر مظفری در دیدار با اعضای تیم ملی پاراتیراندازی ایران ضمن ابراز خرسندی از حضور این ورزشکاران ملی در جزیره کیش گفت: با توجه به شرایط سخت و موقعیتی که شما دارید تمام تلاشمان را می کنیم که در راستای برنامه های وزارت ورزش بهترین امکانات را در اختیار تیم ملی قرار دهیم تا برای حضور در بازیهای پارالمپیک به بهترین شکل آماده شوید.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد کیش در راه رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده روند رو به رشدی را در دستور کار دارد و ان‌شالله در آینده ای نزدیک به شرایط مطلوب خواهیم رسید.

دکتر مظفری در ادامه گفت: از زمان مسئولیت دکتر امیری خراسانی که جوانی علاقه مند و پرتلاش در زمینه ورزش می باشد بسیار امیدواریم که این منطقه به قطب ورزش کشور تبدیل شود. تا ما یتوانیم میزبان شایسته ای برای برگزاری اردوها و رویدادهای ورزشی باشیم.

مجید کهتری سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی ایران نیز ضمن تقدیر از حمایت های دکتر امیری خراسانی و موسسه ورزش جزیره کیش از تیم های مختلف تیم ملی ایران و خصوصا تیم پاراتیراندزای گفت: اعضای تیم ملی پاراتیراندازی ایران تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در بازیهای پارالمپیک توکیو بهتری نتیجه را کسب کند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.