به گزارش صبح کیش، مسابقات فوتسال ۴ جانبه کیش قرار بود اواخر شهریور ماه با حضور تیم‌های ملی کویت، عراق، تیم ملی جوانان و تیم ملی بزرگسالان برگزار شود، اما به دلیل آنکه کویتی‌ها نمی‌توانند به این رقابت‌ها بیاند به همین دلیل این بازی‌ها از سوی فدراسیون فوتبال لغو شد.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره لغو این تورنمنت اظهار داشت: ما برای این تورنمنت با یک حامی مالی به توافق رسیده بودیم، اما چون کویت از این بازی‌ها انصراف داد این حامی مالی اعلام کرد که نمی‌تواند این مسابقات را برگزار کند. به همین دلیل بنده روز گذشته با پرهیزگار (رئیس کمیته فوتسال) صحبت کردم و او به همراه اعضای فدراسیون فوتبال به دنبال یک حامی مالی جدیدی هستند تا هر طوری شده تورنمنت کیش را حتی با حضور ۳ تیم برگزار کنیم. شرایط بسیار سخت است و بدون انجام بازی تدارکاتی نمی‌توانیم به مسابقات جام ملت‌های آسیا برویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: ما تا الان ۴ مرحله اردو برگزار کردیم که شاید در مجموع تمرینات ما به ۱۵ روز هم نرسد. ما شرایط را به خوبی درک می‌کنیم و کاملا آگاهیم که ویروس کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است. اما ما هم باید جوابگوی مردم کشورمان باشیم. آن‌ها از ما توقع قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را دارند و همان طور که گفتم بدون بازی تدارکاتی نمی‌توانیم راهی مسابقات قهرمانی آسیا شویم.

ناظم الشریعه در ادامه درباه آخرین وضعیت بازی با تیم ملی جمهوری آذربایجان بیان داشت: جمهوری آذربایجان این روز‌ها همه مسابقات را تعطیل کرده و فوتسالش هم در این مدت هیچ فعالیتی نداشته است. به همین دلیل هنوز معلوم نیست که آیا می‌توانیم آخر مهر ماه با این تیم بازی کنیم یا خیر. در هر صورت نمی‌دانم با این وضعیتی که به وجود آمده AFC چطور می‌خواهد مسابقات جام ملت‌های آسیا را برگزار کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره اینکه آیا با این وضعیت اردوی تیم ملی برگزار می‌شود گفت: بله بازیکنان امروز به اردو می‌آیند و ما کارمان را انجام خواهیم داد.

ناظم الشریعه همچنین درباره مسابقات فصل جدید لیگ برتر که قرار است از ۱۰ مهر ماه برگزار شود عنوان کرد: اگر مسابقات لیگ  برتر دی ماه برگزار می‌شد، به نظر من خیلی بد می‌شد، زیرا در آن صورت مسابقات فوتسال مان به مدت یک سال تعطیل بود. به هر حال جا دارد از سرپرست و اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ و همچنین باشگاه‌ها به خاطر همکاری با تیم ملی تشکر ویژه‌ای داشته باشم. قطعا این اتفاقی که افتاده به نفع فوتسال خواهد بود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.