به گزارش صبح کیش محمد تقی امیری خراسانی با بیان اینکه زیرساخت های خوب ورزشی در کنار امکانات مناسب اقامتی جزیره کیش را به گزینه ای کم نظیر برای میزبانی از مسابقات و اردوهای تدارکاتی تیم های داخلی و خارجی تبدیل کرده است گفت : ازابتدای بهمن امسال 5 دوره رقابت تنیس خاکی درسطح ملی و بین المللی در کیش برگزار می شود.

امیری خراسانی افزود : این 5 رویداد ورزشی باعنوان " 1ماه باتنیس خاکی درکیش " فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های خوب جزیره در زمینه گردشگری ورزشی و همچنین جذب سرمایه گذاران علاقمند به فعالیت اقتصادی درجزیره کیش است.

به گفته وی، مسابقات ملی تنیس جام حذفی بانوان و آقایان ، مسابقات بین المللی جوانان (ITF) ، تنیس ساحلی و تنیس باولیچر(ویژه جانبازان و معلولان) 5 دوره رقابت هایی هستندکه از اول بهمن درجزیره کیش آغازشده و تا یک ماه ادامه خواهند داشت.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش اظهارداشت : رقابت های تنیس ساحلی و تنیس باولیچر(ویژه جانبازان و معلولان) دو رویداد ورزشی مهم است که امسال و برای نخستین بار است در جزیره کیش برگزارمی شود.

امیری خراسانی با اشاره به سیاست های سازمان منطقه آزاد کیش درراستای رونق گردشگری ورزشی گفت: درطول این مسابقات که بارعایت کامل ضوابط بهداشتی برگزار میشود بیش از800 ورزشکار، مربی، کارشناس و مسئولان تیم های ورزشی به جزیره کیش سفرخواهندکرد و فرصت مناسبی برای رونق گردشگری منطقه ایجاد می شود.

لازم به ذکر است میزبانی کیش برای مسابقات بین المللی جوانان(ITF) درتقویم فدراسیون جهانی تنیس نیز ثبت شده است و ورزشکاران خارجی و داخلی علاقمند به شرکت در این مسابقات از طریق درگاه اینترنتی فدراسیون جهانی تنیس برای حضور درمسابقات جزیره کیش نام نویسی می کنند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.