رضا اردی خانی، رییس هیئت پرورش اندام کیش و سرپرست مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی، اسامی اعضای تیم پرورش اندام کیش که توسط کمیته فنی انتخاب شده اند را اعلام کرد. سلیمانی، کنارودی، یوسف زاده، غریبی، کاکاوند و جوکار افراد منتخب مسابقات روز جمعه بودند که شانس حضور در مسابقات قهرمانی کشور را خواهند داشت.

{image path="images/2021/02/1bcca6a83a.jpg"}

رییس هیئت پرورش اندام کیش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش ضمن اعلام این خبر گفت :

مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از ۱۳ تا ۱۵ اسفند ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد و امروز ما مسابقات انتخابی جزیره کیش را جهت حضور  پر قدرت در این مسابقات برگزار کردیم.

{image path="images/2021/02/a97c1c3eaa.jpg"}

وی ادامه داد: به علت بحث کرونا خیلی از ورزشکاران برای این مسابقات آماده نبودند ولی تعداد زیادی شرکت کننده داشتیم.

اردی خانی  درباره مسابقات قهرمانی کشور که ۱۳ تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری در کیش برگزار خواهد شد گفت : قرار بر این است که ۳۱ استان کشور بعد از برگزاری مسابقات انتخابی در داخل استان به مسابقات کشوری وارد شوند و پیش بینی می شود بیش از ۴۰۰ تا ۵۰۰ ورزشکار از بهترین هایی کشور دراین دوره از  مسابقات حضور پیدا کنند. وی افزود :  قرار بر این است که تا قبل از نهم اسفند هر استان ۵ تا ۱۰ نفر ورزشکار را به جزیره ی کیش معرفی کنند تا برای کسب مقام کشوری و انتخابی تیم ملی بتوانند به رقابت بپردازند.

رییس هیئت پرورش اندام کیش در ادامه گفت : برای اولین بار است که رویداد ورزشی این رشته برای مسابقات کشوری در جزیره ی کیش برگزار میشود و تاکنون ما تنها در سال ۹۴ یک دوره مسابقه بین المللی به نام جام الماس برگزار کردیم و از آن روز به بعد، رویدادی در این سطح در جزیره کیش برگزار نشده است.

{image path="images/2021/02/6d31f895a7.jpg"}

وی با اشاره به سختی های دوران کرونا برای ورزشکاران گفت : در طول این یک سالی که گذشت سعی کردیم که باشگاههای بدنسازی را با رعایت دستور العمل های شورای سلامت و با کمک آقای فرضی پور و دوستان در موسسه ورزش باز نگه داریم تا بچه ها بدن هایشان را آماده نگه دارند و با این اتفاق بزرگی که در داخل جزیره درحال انجام است مطمئنا رونمایی خیلی زیبایی از جزیره کیش به عنوان یک شهر پاک  نسبت به دیگر شهرها خواهد شد.

رضا اردی خانی  اظهار امیدواری کرد که کیش بتواند میزبان خوبی برای این مسابقات باشد و تاکید کرد که مسابقات برای حفظ سلامتی ورزشکاران و علاقه مندان، بدون حضور تماشگر برگزار خواهد شد و از تمام ورزشکاران ۴۸ ساعت قبل از مسابقات تست کرونا گرفته خواهد شد و خبر خوشحال کننده هم این است که با پیگیری های فدراسیون و موسسه ورزش، ۲ ساعت قبل از برگزاری مسابقات از دستگاههایی استفاده خواهد شد که تست کرونا گرفته شده و کسانی که تستشان منفی است امکان ورود خواهند داشت.

{image path="images/2021/02/e9c9ef61d8.jpg"}

فرزان امینی نماینده کمیته انضباطی فدراسیون پرورش اندام کشور نیز در سالن حضور داشت. وی خط قرمز مسابقات را رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به کرونا دانست و اعلام کرد با با دقت و جدیت در این زمینه نظارت انجام شد و مسابقات بازبینی بدون هیچ گونه حاشیه ای انجام شد. امینی افزود: در مسابقات کشوری نیز با جدیت در این زمینه نظارت خواهد شد و با افراد متخلف برخورد می شود و در صورت تکرار از مسابقات کنار گذاشته خواهند شد. وی میزبانی کیش در این مسابقات را افتخار بزرگی برای جزیره کیش دانست و گفت: اعضای تیم ملی پرورش اندام کشورمان برای شرکت در مسابقات روسیه در این مسابقات انتخاب خواهند شد.

{image path="images/2021/02/734a8a6f49.jpg"}

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.