دکتر محمدرضا حبیبی،مدیرعامل هواپیمایی کیش  در نشست مشترک خود با شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال در خصوص پرواز اختصاصی برای تیم‌ملی بزرگسالان در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر  گفت: بعنوان موتور محرکه، جزیزه کیش برای مجموعه‌ای متفاوت فعالیتهای خود را پیش برده و در دو دهه اخیر  شاهد رشد قابل اعتنایی بودیم. یکی از اهدافمان  ایجاد راه هوایی بود که به عنوان هواپیمایی کیش حامی پرچم ایران و جزیزه کیش رسالتمان این بود که راه هوایی را  برقرار کنیم و به عنوان یک بخش مهم در مسیر توسعه زیر مجموعه ها، بستر رشد را فراهم کنیم.
وی ادامه داد:رسالت اجتماعی،فرهنگ سازی و سلامت جامعه از  مولفه هایی بود که در برنامه ریزی هایمان داشتیم. در واقع از برگزاری این نشست از دو لحاظ حس خوبی داریم. یکی از بخش هایی که به عنوان رسالت تعریف شده و بحث زیر ساخت برای توسعه سلامت جامعه بود که به آن خواهیم رسید. رسالت اجتماعی برای توسعه سلامت و موض دوم بحث اقتصادی است که از دیگر برنامه‌هایمان بود و در مسیر مناسب و موفقی قرار گرفتیم.
وی در ادامه بیان کرد: به عنوان یک ایرانی عرق وطن داریم و برای هر ایرانی تیم های ملی از جایگاه ویژه ای برخوردار است ک مانند پرچم کشورمان قابل احترام  است و برای هر ایرانی تیم های ملی وجایگاه ویژه ای دارد و قابل احترام مانند پرچم کشورمان است.
در بین تیم های ملی،تیم ملی فوتبال ارزش بسیاری دارد و خوشحالیم که توانستیم قدم کوچکی به عنوان حامی پرچم و نمادی از ملت برداریم، خودمان را مسئول میدانیم و هرگونه همکاری  را دریغ نمیکنیم.
مدیرعامل هواپیمایی کیش گفت: به عنوان نگاه ملی به این موضوع می نگریم که هواپیمایی کیش یک مجموعه تخصصی بوده و مسئولیت اجتماعی دارد. بسیاری از نیازمندیهای ما در داخل کشور فراهم نیست و با چالش هایی مواجه هستیم .ما این چالش ها را به جان می خریم و با اقتدار در کنار تیم ملی فوتبال هستیم و خودمان را جزیی از بدنه می‌دانیم.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.