به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، صبح امروز پنجشنبه 27 خرداد مجموعه کیبل اسکی مارینا با سه لاین دویست‌متری، دومین مجموعه بزرگ کیبل‌اسکی ایران با شرایط ایده‌آل و با هدف توسعه ورزش‌های آبی، ساحلی و دریایی جزيره كيش راه اندازي شد.
مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش نیز با اشاره به تعبيه موج‌شکن‌های مناسب در دو طرف سایت، اظهار کرد: در این مجموعه خدمات اسکی روی آب با کابل در سه لاین با شرایط مختلف ارائه می‌شود.

عزیزاله فرضی‌پور هزينه سرمایه‌گذاری این مجموعه‌ جدید را بیش از ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با توجه به تعداد کلوپ‌های غواصی و تفریحات دریایی در کیش و پایلوت بودن جزيره در زمینه ارائه خدمات دریایی كشور، اشتغال‌زایی بسیار خوبی در اين حوزه انجام شده و این مجموعه‌ها در سال به حدود یک میلیون و هشتصد هزار نفر خدمات ارائه می‌دهد.

فرضی‌پور مجموعه کیبل‌اسکی را يكي از ظرفیت‌های بسیار خوب و جدید جزیره کیش در توسعه ورزش‌های آبی کشور دانست.

همچنین در ادامه ، مدیر مجموعه مارین‌کیش بهره برداري از مجموعه كيبل اسكي مارينا به عنوان دومين کیبل‌اسکی کشور را حركت خوبي در حوزه ورزش برشمرد و گفت: با افتتاح این سایت امکان آموزش نیز از سن کودکی فراهم شده و ۷ نفر به‌طور مستقیم به چرخه‌ اشتغال این مجموعه اضافه شدند.

علیرضا رومنده افزود: با افتتاح این مجموعه ظرفیت بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات کیبل‌اسکی در سطوح منطقه، ملی، بین‌المللی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی مستقيم برای ۱۵۰ نفر در كيبل اسكي مارينا گفت: رشته‌های دریایی این مجموعه شامل رشته‌های مختلف بادبانی، کایت‌بوردینگ، کایاک اقیانوسی و پدل‌بورد، و کیبل‌اسکی است كه بر اساس قاعده هرم ورزش به طور مستقيم حمایت می‌شوند و با اتکا به شعار "ورزش برای همه" در زمينه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای سرمایه‌گذاری شده است.

رومنده سرمایه‌گذاری کل مجموعه مارینا را بیش از ۲هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: طرح اين مجموعه از سال ۸۹ با پایان ساخت موج‌شکن‌ها، آغاز شده است و با دریافت مجوز فعالیت در سال ۹۷ و اجرای طرح های توسعه ای در سال‌های مختلف، اكنون نيز با ۹۰درصد ظرفیت خود به بهربرداری رسیده كه با استقبال بسیار خوبی همراه خواهد بود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.