به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، طراح و مدیر برگزاری این مسابقات گفت: در سه روز برگزاری این رقابت‌ها که از دهم تا دوازدهم مهر در سالن المپیک کیش برگزار شد ۱۲۰ بازیکن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک کشور به صورت حضوری و باکنسول در دو رشته pes۲۱ و fifa ۲۱ به رقابت پرداختند.

امیر کفشدوزان گفت: در پایان اين رقابتها در رشته pes ۲۱ محمد حسین عجرش نفر اول، مهدی عزتی نفر دوم، پارسا دریس رسولی نفر سوم و حسن پاجانی نفر چهارم شدند.

وي گفت: در رشته fifa ۲۱ شهاب گل محمدی نفر اول، نیما صادقی نفر دوم، سجاد رشیدی نفر سوم و پویان رحیمی نفر چهارم شدند و به نفرات اول این مسابقات در هر گروه به ترتیب ۴۰ ، ۳۰ ، ۲۰ و ۱۰ میلیون تومان اهدا شد.

امیر کفشدوزان هدف از برگزاری این رقابت‌ها را پیشرفت و توسعه ورزش‌های الکترونیکی کشور و معرفی جزیره کیش به عنوان پایگاه تخصصی ورزش‌های الکترونیک کشور و راه اندازی تور‌های گردشگری درکیش و درآمدزایی برای این جزیره برشمرد.

طراح و مدیر برگزاری نخستین جشنواره ورزش‌های الکترونیک، گفت: این جشنواره در بخش موبایلی نیز با بیش از ۲۰۰ شرکت کننده در روز‌های ۱۶ تا ۲۰ مهر به صورت آنلاین در رشته‌های کال آف دیوتی موبایل وکلش رویال و نیز پابجی موبایل به رقابت می‌پردازند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.