به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، عزیزاله فرضی پور در جشنواره فرهنگی ورزشی، با اشاره محدودیت‌های کرونایی در دو سال گذشته، افزود: شرایط برای شروع دوباره‌ برنامه‌های ورزشی، برکزاری کلاس‌های آموزشی، میزبانی مسابقات و اردو‌های ورزشی مهیا شده و برنامه‌های خوبی در این خصوص تدوین شده‌ است.

وي گفت: برای اعزام ورزشکاران به مسابقات تقویم فدراسیون‌های ورزشی در جهت ارتقای سطح فنی ورزشکاران و مربیان برنامه‌هایی تدارک دیده شده است و کلاس‌های مربیگری، داوری، دانش‌افزایی، کارگاه‌هاي آموزشي با همکاری فدراسیون هاي ورزشی برنامه‌ریزی شده‌ است.

مدیر ورزش موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش نيز با اشاره به همزمانی هفته تربیت‌بدنی و هفته وحدت، افزود: برنامه‌هایی برای بزرگداشت این ایام در نظر گرفته شده كه در حال اجرا هستند.

محمدناصر نجف‌پور برگزاری مسابقات ورزشي بعد از حدود دو سال را انگیزه و نقطه‌ آغازی برای شروع دوباره‌ فعالیت‌های حرفه‌ای ورزشی در کیش برشمرد.

جشنواره فرهنگی ورزشی در دومین روز از هفته تربیت‌بدنی با حضور مدیرعامل، مدیر ورزش و روسای هیئت‌های ورزشی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در سالن کوثر مجموعه المپیک برگزار شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.