به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سلیمه محمدی در جشنواره فرهنگی ورزشی که به مناسبت هفته تربیت‌بدنی افزود: این برنامه‌ها با مسابقات فوتبال بانوان آغاز شد که برای اولین بار در جزیره برگزار می‌شود.

وي با اشاره به اجراي حركات نمايشي ژیمناستیک و ترامپولینگ، کاراته، تکواندو و سپک‌کاترا در اين جشنواره گفت: بیش از ۶۰ ورزشکار در این جشنواره به اجرای حرکات نمایشی و ورزشی پرداختند.

وی با اشاره به قهرمانی ۶ ورزشکار در رشته ژیمناستیک افزود: چندین ملی‌پوش در بین این ورزشکاران فعاليت مي كنند و در رشته‌ی کاراته آناهیتا عبدالملکی در مسابقات قهرمانی کشور و یسنا مظاهری دارای مقام قهرمانی هستند.

محمدی در خصوص رشته فوتبال بانوان كيش، گفت: اواخر سال گذشته و برای اولین‌بار این رشته در کیش راه‌اندازی شد و در حال حاضر در قالب ۵ تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس ورزش بانوان با تاکید بر برگزاری پیاده‌روی ساحلی که برای اولین‌بار در جزیره و روز پنجشنبه برگزار می‌شود، افزود: غبارروبی مزار شهدای گمنام، فستیوال بازی‌های ساحلی، همایش‌های نشاط‌آفرین، بدمینتون، والیبال و بسکتبال ساحلی، تیراندازی، اسکیت نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی تصریح کرد: مسابقه "کار در ارتفاع" نیز برای اولین‌بار در بانجی‌جامپینگ المپیک برگزار می‌شود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.