به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،رحیم سرهنگی در آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد کیش، توجه لازم به خیر در عاقبت امور را یکی از نکات مهم قبل و بعد از قبول مسئولیت در جایگاه‌های مختلف عنوان کرد.

وی از تلاش‌های فرامرز صحرائی در زمان تصدی مدیرکلی حراست سازمان منطقه آزاد کیش قدردانی کرد و تصریح کرد: انسان بودن موهبتی ارزشمند است که به عنوان امانت به انسان سپرده شده است و فرصت خدمت برای هر شخصی فراهم نمی‌شود و باید به بهترین شکل ممکن و بدون وابستگی و دلبستگی به پست و جایگاه، از فرصت خدمت به مردم استفاده کنیم.

رحیم سرهنگی جلوگیری از فساد در امور با حفظ کرامت انسانی را یکی از مهمترین وظایف مدیریت حراست سازمان در کنار حفاظت از مجموعه برشمرد و گفت: در حوزه فعالیت مدیریت حراست، که وظیفه صیانت از سازمان و رصد مسائل و فرایند‌های حساس را دارد، کمک مدیران و نظارت هوشمندانه همه جانبه برای رسیدن به اهداف کلان و راهبردی می‌تواند در تسهیل فعالیت‌ها موثر واقع شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، از مدیران و مسئولان حوزه‌های مختلف مجموعه به ویژه فعالان حوزه حراست در سازمان و شرکت‌های تابعه خواست تا با مشاور مدیرعامل و سرپرست جدید اداره کل حراست همکاری لازم را داشته باشند.

حفظ ایمنی و سلامت جامعه ادارای، رصد و جلوگیری از فساد در تمامی زمینه‌های اخلاقی و کاری، سعه صدر و رسیدگی به موقع به موضوعات، پرهیز از حب و بغض در تصمیم گیری‌ها و صیانت از سازمان و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از مواردی بود که رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم بر آن‌ها تاکید کرد.

رئیس مرکز حراست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز در این آئین گفت: امیدوارم حضور مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش منشا تحولات خوب باشد و با همکاری مسئولان و مدیران سازمان و همه اقشار جامعه کیش نتایج مثبتی برای جزیره کیش حاصل شود.

مرتضی حیدری با تقدیر از مجموعه حراست کل کشور و توجه ویژه به این حوزه در مناطق آزاد، از همکاری و فعالیت‌های خوب فرامرز صحرایی مدیر کل پیشین حراست سازمان منطقه آزاد کیش قدردانی کرد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.