دسته: خبرهای بومی

فرمانده انتظامی کیش گفت : در بررسی های صورت گرفته پس از نشست های مسئولان نیروی انتظامی کیش و چهره به چهره با مردم در197 رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس مثبت بوده و بیش از 37 درصد افزایش داشته است .

سرهنگ رحیم جهانبخش امروز سه شنبه در حاشیه نشست هفتگی 197 مسئولان نیروی انتظامی با مردم افزود: در نشست های چهره به چهره تعدادی از شهروندان مشکلات خود را در حوزه های مختلف مطرح می کنند ، مسائل مربوط به حوزه پلیس توسط مجموعه بر طرف می شود و آنچه که به سایر حوزه ها مرتبط است با هماهنگی به مسئولان ادارات معرفی می شوند تا مشکلات برطرف شود .
وی با تاکید بر اینکه مردم پلیس را به عنوان یک پناهگاه امن می دانند گفت: در نشست امروز نیز مشکلات افرادی که مربوط به پلیس بود را حل کردیم و اگر انتقادی وجود داشت با توضیحات مسئولان ناجا آنها را قانع کردیم و مراجعه کنندگان نیز با رضایت محل را ترک کردند .
سرهنگ جهانبخش افزود : نشست های 197 محلی برای بیان مشکلات مردم با مسئولان انتظامی است و این نیرو تا حد توان برای رفع این مشکلات تلاش می کند .
وی اظهار کرد: جلب رضایت مردم همان سرمایه نیروی انتظامی است که سبب افزایش سرمایه اجتماعی نظام می شود .
فرمانده انتظامی کیش تصریح کرد : این جلسات و نشست ها مبتنی بر فرامین رهبر معظم انقلاب در حوزه مردم داری و اقتدار توام با رافت و رحمت است.
وی رضایت مندی مردم از این جلسه ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تا کنون بیش از 20 جلسه از نشست های 197 برگزار شده است که پس از نظر سنجی در مجموع ، رضایت مردمی بیش از 37 درصد افزایش و انتقادات مردمی نیز کاهش داشته است .
سرهنگ جهانبخش گفت: زمانی که مردم در این نشست ها حضور پیدا می کنند و چهره به چهره مشکلات و انتقادات خود را مطرح و با رضایت محل را ترک می کنند نشان از عملکرد و شیوه مناسب پلیس در حوزه های مختلف است.
نشست 197 نیروی انتظامی هر هفته سه شنبه ها در سالن معاونت فرهنگی واجتماعی منطقه ازاد کیش برگزار می شود.

برچسب ها :