نمازجمعه کيش

 تلاش در عرصه خدمت رسانی به مردم ،توجه به استقلال کشور و جلوگیری از نفوذ بیگانگان از مهم ترین وظایف دولت است.

 حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در خطبه های نماز جمعه کیش با اشاره به سالگرد شهادت ،شهیدان رجایی و باهنر وتبریک آغاز هفته دولت به دولتمردان جمهوری اسلامی ایران گفت:دولتمردان کشور باید تلاش کنند تا با توجه به وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) ورهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف به موفقیت های بیشتر و مهم تری دست یابند و آینده بهتری را برای ملت بزرگ و پر افتخار ایران اسلامی رقم زنند.
امام جمعه کیش ،تلاش در عرصه خدمت رسانی هرچه بیشتربه مردم ،توجه به استقلال کشور و جلوگیری از نفوذ دشمنان را از مهم ترین وظایف دولت برشمرد وافزود: دولت و ملت با همدلی و همزبانی می توانند آینده درخشان تری را برای کشوررقم زنند.
خطیب جمعه کیش در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه تاریخی اشغال ایران بدست متفقین و فرار رضا شاه از کشور اشاره کردو گفت:آنچه در تاریخ به خوبی دیده می شود این است که رفتن به دامان آمریکای جنایت کار ،رهایی نیست بلکه ننگ و عار است.
 وی کودتای 28 مرداد و فرار رضا شاه از کشور را حاصل اطمینان به وعده های دروغین آمریکای جنایتکار برشمرد وافزود: همه باید توجه داشته باشند که تنها راه عزت و اقتدار کشور اعتقاد به توانمندیهای داخلی است.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی همچنین به واقعه تاسف بار به آتش کشیده شدن مسجد القصی به دست رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد وگفت:مسجد در دین مبین اسلام مهم ترین جایگاه برای  فعالیت درتمامی عرصه های اعتقادی، سیاسی فرهنگی ،اجتماعی و حتی جهادی است .
وی در پایان روز پزشک و روز کارمند را به پزشکان و کارمندان سخت کوش و پر تلاش کشور تبریک و تهنیت گفت و یاد و خاطره علمای بزرگ دین  اسلام، علامه مجلسی و حائری یزدی را که در راه اعتلای دین مبین اسلام تلاش فراوان کرده اند گرامی داشت.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.