رئیس ورزش بانوان موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش از برگزاری ۲۲ برنامه در هفته تربیت بدنی در کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سلیمه محمدی در جشنواره فرهنگی ورزشی که به مناسبت هفته تربیت‌بدنی افزود: این برنامه‌ها با مسابقات فوتبال بانوان آغاز شد که برای اولین بار در جزیره برگزار می‌شود.

وي با اشاره به اجراي حركات نمايشي ژیمناستیک و ترامپولینگ، کاراته، تکواندو و سپک‌کاترا در اين جشنواره گفت: بیش از ۶۰ ورزشکار در این جشنواره به اجرای حرکات نمایشی و ورزشی پرداختند.

وی با اشاره به قهرمانی ۶ ورزشکار در رشته ژیمناستیک افزود: چندین ملی‌پوش در بین این ورزشکاران فعاليت مي كنند و در رشته‌ی کاراته آناهیتا عبدالملکی در مسابقات قهرمانی کشور و یسنا مظاهری دارای مقام قهرمانی هستند.

محمدی در خصوص رشته فوتبال بانوان كيش، گفت: اواخر سال گذشته و برای اولین‌بار این رشته در کیش راه‌اندازی شد و در حال حاضر در قالب ۵ تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس ورزش بانوان با تاکید بر برگزاری پیاده‌روی ساحلی که برای اولین‌بار در جزیره و روز پنجشنبه برگزار می‌شود، افزود: غبارروبی مزار شهدای گمنام، فستیوال بازی‌های ساحلی، همایش‌های نشاط‌آفرین، بدمینتون، والیبال و بسکتبال ساحلی، تیراندازی، اسکیت نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی تصریح کرد: مسابقه "کار در ارتفاع" نیز برای اولین‌بار در بانجی‌جامپینگ المپیک برگزار می‌شود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.