تیم اتحاد سفین کیش با شکست مقابل نماینده اصفهان در مرحله اول مسابقات فوتبال جام حذفی یادواره آزاد سازی خرمشهر از این رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، تیم فوتبال اتحاد سفین کیش در مرحله اول مسابقات جام حذفی یادواره آزاد سازی خرمشهر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ عصر دیروز در ورزشگاه ۲۲ بهمن مبارکه اصفهان مقابل پدیده صنعت این شهر قرار گرفت.

فوتبالیست‌های جوان کیش نیمه اول را با تساوی صفر به رختکن رفتند و در ابتدای نیمه دوم با دریافت دو گل نتیجه را به میزبان واگذار کردند.

سرمربی تیم اتحاد سفین در ادامه نیمه دوم با تعویض دوبازیکن و با درخشش مهدی مناری زاده زننده گل اول و محمدرضا شیرانی با شوت از وسط زمین دو گل خورده را جبران کرد و بازی را به تساوی دو بر دو رساند.

داور این دیدار در دقایق پایانی یک خطای پنالتی برای تیم میزبان اعلام کرد و ضربه پنالتی وارد دروازه تیم اتحاد سفین شد وبازی سه بر دو به نفع تیم پدیده صنعت شد.

بازیکنان تیم فوتبال اتحاد کیش در دقایقی باقی مانده نیمه دوم موفق به عبور از سد دفاعی تیم پدیده صنعت مبارکه نشدند و نماینده کیش با قبول شکست از مسابقات جام حذفی فوتبال خداحافظی کرد.

از لیست ۲۴ نفره تیم اتحاد سفین ۸۰ درصد بازیکنان زیر ۱۸ و۱۹ سال سن داشتند و این تیم تنها با ۵ جلسه تمرین راهی این مسابقه شد.

مجید تقی پور سرمربی، احسان زندی و احمد ماهیگیران مربیان تیم و حسن پیرایی به عنوان سرپرست تیم اتحاد سفین را همراهی کردند.



نظرات در این خبر غیرفعال شده است.