اتصال اداره بندر و دریانوردی لاوان به شبکه یکپارچه اتوماسیون اداری بنادر کشور

 با اتصال اداره بندر و دریانوردی لاوان به سرور مرکزی اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه،این بندر به شبکه یکپارچه اتوماسیون اداری بنادر کشور متصل شد.

  محمود صابری مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه با اعلام این خبر اظهار داشت: به کارگیری فناوری اطلاعات در بخش های مختلف دستگاه های اجرایی به منظور افزایش بهره وری و ارتقا سطح خدمات رسانی یا همان استقرار دولت الکترونیک از جمله مهمترین اهداف اجراي اين طرح بوده است.
وی اطلاع رسانی سریع، برچیدن تشریفات وقت گیر اداری و تسریع در مکاتبات اداری را از نتایج اتصال بندر لاوان به شبکه یکپارچه اداری برشمرد.
صابري افزود: راه اندازی سیستم یکپارچه اداری و نماد مالی در بندر لاوان، ساده سازی فرایند های مختلف اداری و کاهش زمان و هزینه های ارباب رجوع ، حذف مکاتبات فیزیکی ، کاهش بوروکراسی اداری و افزایش رضایت مردم منطقه  را به دنبال خواهد داشت.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه  با اشاره به هدف دولت برای آماده سازی خود برای اقتصاد دیجیتالی و جامعه اطلاعاتی افزود:از این پس اداره بندر لاوان  به شبکه یکپارچه اطلاعاتی بنادر کشور متصل ميشود تا برای ورود به این مهم گامهای مثبتی بردارد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.