برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی آشامیدنی و صنایع وابسته کیش

 رییس هیات مدیره انجمن واردکنندگان مواد غذایی و آشامیدنی گفت: نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی آشامیدنی و صنایع وابسته کیش (فودکس) از هفتم تا دهم مهر در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار خواهد شد.

 مناقبی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی افرادی است که به صورت قانون‌مند و رسمی اقدام به واردات می‌کنند و اعلام این مطلب به تولیدکنندگان که بخش واردات در تعامل و همکاری با آنها پیش خواهد رفت.
وی با اشاره به اینکه امروز واردات می‌تواند در کنار تولید گام بردارد افزود: واردات کالاهای فرآوری شده و نهایی به پویایی تولیدکنندگان کمک خواهد کرد و همچنین در تامین مواد اولیه نیز واردکنندگان شناسنامه‌دار مواد اولیه‌ای را به تولیدکنندگان ارائه می‌کنند.
رییس هیات مدیره انجمن واردکنندگان مواد غذایی و آشامیدنی با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای شرکت در این نمایشگاه وجود ندارد، عنوان کرد: افرادی که در حوزه مواد غذایی و بخش های تجهیزات، خدمات و یا تولید محصول نهایی، می‌تواند در این رویداد شرکت کند .
مناقبی با بیان اینکه شرکت‌هایی از کشور ترکیه در حال ثبت‌نام هستند گفت: شرکت‌های تولیدکننده مواد و تجهیزات صنایع غذایی از کشورهایی چون سوئیس، فرانسه و اندونزی برای شرکت در این نمایشگاه در حال رایزنی هستند

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.