مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش گفت: ۶۵۶ هزار تن کالا در بندرگاه کیش تخلیه و بارگیری شد.

 مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش از جابجایی حدود ۶۵۶ هزار تن انواع کالا و خدمات رسانی به ۱۸۷ هزار نفر گردشگر و ۲۳۳هزار نفر مسافر دریایی در بندرگاه این جزیره طی چهار ماهه سال ۹۵ خبر داد.

 محمد جهانشاهی نسب با اعلام این مطلب افزود: از این رقم، ۵۴۴ هزار و ۶۳۸ تن کالای غیر نفتی و ۱۱۱ هزار و ۸۷۵ تن کالای نفتی بوده است.
وی سهم عملیات مربوط به صادرات و واردات کالای غیر نفتی در این بندر را ۱۸ هزار و ۲۲۷ تن اعلام کرد و عنوان کرد: طی چهار ماهه نخست سال جاری، عملیات کابوتاژ کالای غیر نفتی ۵۲۶ هزار و ۴۱۱ تن در این بندر انجام شده است.
مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش به خدمات ارائه شده به مسافران در حمل خودروها بوسیله لندینگ کرافت گفت: ۴۰ هزار و ۳۰۴ دستگاه خودرو از طریق بندرگاه جزیره، جابجا شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۱ درصدی داشته است.
وی ضمن بیان این مطلب که مجموع تردد شناورها در این بندرگاه در چهار ماه گذشته ۴ هزار و ۴۵۶ فروند بوده است، گفت: ۲۳۲ هزار و ۹۱۹ نفر مسافر نیز از این بندر جابجا شده و نسبت به سال قبل ۸ درصد افزایش داشته است.
مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش اضافه کرد: ۱۸۶ هزار و ۷۸۰ نفر گردشگر به وسیله شناورهای تفریحی در آبهای ساحلی این جزیره گشت دریایی داشتند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۷۵ درصدی داشته است

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.