110 شرکت توانمندی های خود را در صنعت غذایی در کیش به نمایش می گذارند.

 مدیراجرایی نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته کیش گفت: 110 شرکت داخلی و نمایندگی های کشورهای خارجی توانمندی های خود را در صنعت غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته در نمایشگاهی که عصر چهارشنبه در کیش برپا می شود؛ به نمایش می گذارند.

 آریا حمیدیان با بیان اینکه این نمایشگاه به همت انجمن واردکنندگان مواد غذایی، آشامیدنی ها و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش تا دهم مهرماه برگزار می شود هدف از برپایی این رویداد را حضور شرکت های خارجی صاحب نام درصنعت غذایی در کنار تولید کنندگان داخلی، ایجاد زمینه همکاری بین شرکت های مطرح داخلی و خارجی در راستای بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی داخل ، معرفی تولید کنندگان مواد غذایی سالم به جامعه ، انتقال دانش فنی به شرکت های تولید کننده داخلی و افزایش سهم صادرات مواد غذایی به خارج از کشور عنوان کرد.
وی افزود : رویکرد های اصلی این نمایشگاه دعوت از سرمایه گذاران و شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در بازار رو به رشد صنعت غذا در ایران ، انتقال دانش فنی برای افزایش کیفیت محصولات غذایی تولید داخل و افزایش صادرات از دیگر رویکردهای برگزاری این رویداد اقتصادی است .وی با اعلام اینکه بیش از 110 شرکت داخلی و نمایندگی خارجی در این نمایشگاه اقتصادی حضور دارند گفت: از این تعداد 60 شرکت و نمایندگی از کشورهای ایتالیا، آلمان، سوئیس، انگلستان، ترکیه، مالزی، هلند، هند، امارت متحده عربی، لهستان، ژاپن، فرانسه، عمان، اتریش و بلژیک و سنگاپور در کنار 50 شرکت داخلی توانمندی های خود در صنعت غذایی به نمایش می گذارند .
حمیدیان تاکید کرد : این نمایشگاه فروش مستقیم ندارد و تنها بر ارائه نمونه محصولات تولیدی شرکت های مختلف متمرکز است .
مدیر اجرایی این نمایشگاه مسابقه نمایش و ارائه انواع کیک و قهوه به همت انجمن وارد کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی ایران و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش از برنامه های جنبی این رویداد عنوان کرد.
وی به برپایی همایش و کارگاه هایی با همکاری موسسه تغذیه و تحقیقات غذا در روزهای 8 و 9 مهر ماه خبر داد و افزود : نقش تولید داخل، واردات و صادرات در اقتصاد ملی و امنیت غذایی، فرصت ها و تهدید های عضویت در سازمان تجارت جهانی WTO در حوزه صنایع غذایی و جنبه های سلامتی و تغذیه ای تجارت غذا عناوین کارگاه هایی است که در طول این رویداد در مرکز همایش های کیش برگزار خواهد شد .
حمیدیان اعلام کرد : این نمایشگاه در مساحتی بیش از 15 هزار متر مربع در 80 غرفه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.
وی با بیان اینکه آئین افتتاح این رویداد ساعت 17 امروز در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود گفت : سخنرانی رئیس مجمع واردات ایران ، رئیس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور، مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو و مسئولان محلی از جمله سخنرانان این همایش هستند .
حمیدیان گفت : استقبال شرکت ها برای حضور در نمایشگاه خوب بود به طوری که تعداد متقاضیان در روزهای آخر به طور قابل ملاحظه ای از 50 شرکت به 110 شرکت و نمایندگی افزایش یافت.
سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، انجمن صنفی آرد سازان ایران، اتحادیه سراسری تولید کنندگان و صادر کنندگان نان ایران، انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران، انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور، کانون انجمن های صنفی صنایع غذایی ایران، انجمن نان های حجیم و نیمه حجیم از جمله حامیان برگزاری این نمایشگاه هستند

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.