نوید حضور بیش از 110 شرکت خارجی در نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی

 دبیر هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی گفت: بیش از 110 شرکت خارجی از 24 کشور و 260 شرکت داخلی در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

پیمان مسعودزاده روز شنبه افزود: این رویداد با مشارکت سازمان ها ، مراکز دولتی و خصوصی ، متخصصان ،کارشناسان و صاحب‎نظران حوزه دریایی از 27 تا 30 مهر ماه جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می‎شود.
وی هدف از برپایی این نمایشگاه را ارائه آخرین توانمندی ها و دستاوردهای شرکت های فعال در صنعت دریانوردی ، افزایش همکاری های بین المللی و توسعه صنایع دریایی عنوان کرد.
مسعود زاده افزود :با توجه به اینکه این همایش و نمایشگاه بزرگترین واقعه دریایی کشور است تلاش داریم در سه سال آینده آن را به بزرگترین رویداد منطقه تبدیل و از فرصت های پسا تحریم به خوبی استفاده کنیم .
دبیرهجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی گفت : این رویداد حوزه صنایع فرا ساحل ، نفت، شیلات، ساخت شناورهای فراساحلی ، گردشگری ، محیط زیست ، اقیانوس شناسی و علوم جوی ، صنایع نظامی ، آموزشی و تحقیقاتی ودیگر حوزه های مرتبط را در بر می گیرد.
وی با اعلام اینکه نمایشگاه در فضایی به وسعت 21 هزار متر مربع برگزار می شود افزود : کشورهای رومانی ، ترکیه ، روسیه ، سنگاپور ، فرانسه ، ایتالیا ، یونان ،امارات متحده عربی ، هلند ، چین ، بلژیک ، نروژ ، آلمان ، انگلیس ، استرالیا ، کرواسی ، استونی ، پرتغال ، اسپانیا ،هند ،کره جنوبی و اوکراین از جمله شرکت کنندگان خارجی هستند که در این نمایشگاه غرفه دارند.
مسعودزاده گفت: معرفی طرح‎ها و محصولات جدید، ترسیم بزرگترین نقاشی دریایی کشور ، نمایش شناورهای تولید داخل ، بازدید از شناورها ، طرح توسعه بندرگاه کیش و کارخانه کشتی سازی و برپایی غرفه ای برای تجلیل از شهدای غواص ، برپایی غرفه بومیان کیش و مسابقه شناورهای موتوری از برنامه های جنبی این دوره است .
هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی عصر سه شنبه 27 مهر ماه با حضور مسئولان کشوری ، محلی و صاحب نظران و متخصصان این صنعت در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش افتتاح خواهد شد و تا 30 مهر ماه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.