منطقه آزاد کیش یک الگوی موفق وشایسته برای توسعه دیگر مناطق است

 سلمان خدادادی با اشاره به عملکرد خوب تیم مدیریتی کیش گفت: منطقه آزاد کیش را یک الگوی خوب وشایسته برای توسعه مناطق دیگر و رونق اقتصادی کشور می دانیم .

 سلمان خدادادی گفت: مناطق آزاد درهمه جای دنیا دررشد ورونق کشورها موثر هستند درکشورماهم مناطق آزاد از بدو تاسیس در روند توسعه کشور اثرمثبتی داشته اند.
وی افزود: منطقه ازاد کیش نیز منطقه ای اثر گذار وخوب است که نظرات زیادی را به خودجلب کرده است. خدادای افزود: بسیاری از مردم کشورما به جای سفرهای خارجی علاقمند هستند به جزیره کیش سفر کنند و از سویی بسیاری از سرمایه گذاریهایی که درحوزه مسکن درکیش انجام شده است اگر این جزیره وجود نداشت درکشورهای همسایه انجام می شد و چه بسیار از این دست سرمایه گذاریها که درکشورهای ترکیه ودبی انجام شده ودرحال حاضر مالکان این خانه ها با مشکلات حقوقی بسیاری دست به گریبانند.
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: منطقه آزاد کیش را یک الگوی خوب وشایسته برای توسعه مناطق دیگر و رونق اقتصادی کشور می دانیم .
وی افزود: به نظر من درکشور هم نباید نگاه به مناطق آزاد سیاسی باشد ما وجود ضعف را دراین مناطق انکار نمیکنیم همانطور که درهمه ارگانها ضعف وجود دارد اما باید ببینیم خروجی عملکرد این مناطق درکشور چیست. خروجی این مناطق درکشور ما توسعه ، عمران وآبادی ، اشتغال و رفع بحران های منطقه ای بوده ما باید با رفع نقاط ضعف، نقاط قوت را افزایش دهیم.
خدادادی گفت: مناطق آزاد در جذب سرمایه، جذب توریست، ایجاد نشاط وآرامش موفق عمل کرده اند که امیدواریم با نگاه ملی به مسائل بتوانیم درتوسعه این مناطق که به توسعه کشور کمک کرده اند موفق عمل کنیم.
وی افزود: درزمینه های فرهنگی و جذب سرمایه جزیره کیش موفق عمل کرده است و جذب این سرمایه گذاران به خصوص از کشورهای خارجی باعث می شود علاقمندی به  کشورمان افزایش یابد و همه برای توسعه این سرزمین تلاش کنند.
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اجرای الگوهای خوب مانند جلوگیری از تکدی گری، کاهش میزان طلاق ، افزایش توانمندیهای افراد با آموزشهای کارآفرینی و بسیاری اقدامات دیگر را الگوی خوبی برای دیگر شهرها دانست.
وی  درپایان  اشاره به عملکرد خوب دکتر مونسان درجزیره کیش  و همدلی واتحاد تیم مدیریتی جزیره کیش گفت : هرجا که این همدلی ووفاق در بین مسئولان دیده شود همه امور به خوبی پیش می رود .

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.